ورود سامانه بارشی جدید به فارس از امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مدیرکل هواشناسی فارس گفت: بارش‌های رگباری از بعد از ظهر امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، استان را فرا می‌گیرد.

مسعود حقیقت مدیرکل هواشناسی فارس با هشدار سطح زرد، اظهار کرد: بارش‌های رگباری از بعد از ظهر امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، استان را فرا می‌گیرد و تا اواخر وقت روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه پابرجاست.

او ادامه داد: این سامانه موجب رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید به صورت موقت و احتمال تگرگ وجود دارد.

حقیقت تصریح کرد: این سامانه بارشی امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه همه مناطق به ویژه نواحی شمالی استان در شهرستان‌های آباده، اقلید، خرم بید (صفاشهر) و بوانات را دربر می‌گیرد.

مدیرکل هواشناسی فارس اضافه کرد: این سامانه در روز شنبه یکم اردیبهشت ماه، همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی، مرکزی و شرقی را دربر می‌گیرد.

او افزود: همچنین این سامانه بارشی در روز یکشنبه ۲ اردیبهشت برای همه مناطق استان به ویژه نواحی شمالی و شرقی پیش بینی شده است.

حقیقت  بیان کرد: از آنجا که اثر مخاطره این سامانه، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید (به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها)، احتمال آبگرفتگی معابر، احتمال تگرگ و احتمال خسارت به سازه‌های موقت است بنابراین توصیه می‌شود شهروندان در بستر و حاشیه رودخانه‌ها توقف نکنند، هنگام عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل ها، در فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر و سفر‌های برون شهری احتیاط کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار