بهم ریختن هیمنه ۷۰ ساله رژیم غاصب با عملیات تنبیهی وعده صادق

دبیر اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۲ ساعت هیمنه‌ی ۷٠ ساله رژیم غاصب صهیونیستی را بهم ریخت.

مسئول دبیرخانه اشراف راهبردی فرماندهی سازمان بسیج در مراسم گرامیداشت یاد سردار محمد حجازی، شهدای کنسولگری و شهدای امنیت در مسجد النبی گنبدکاووس با اشاره به عملیات تنبیهی و غیر قابل ترمیم وعده صادق در ۱۴ آوریل در سرزمین‌های اشغالی گفت: جمهوری اسلامی ایران در ۲ ساعت هیمنه ۷٠ ساله صهیونیست‌ها را بهم ریخت.

سرهنگ مقداد فرمانی گفت: جمهوری اسلامی با انجام این عملیات به سران رژیم جعلی اعلام کرد اگر بی عقلی کنند این بار دیگر نه پس از ۱۲ روز بلکه در عرض چند ثانیه طومارشان پیچیده خواهد شد و هر چه سرعت عمل بیشتری از خود نشان دهند سقوط شان زودتر رقم می‌خورد.

او افزود: تنبیه دشمن، اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب، تحمیل قدرت تهاجمی، تبیین قدرت پوشالی بازدارندگی دشمن، شکست هیمنه رژیم صهیونیستی و اجرای مطالبه مردمی شش اهدف عملیات تنبیهی وعده صادق بود.

وی افزود: تنازع حق و باطل از روز ازل تا ابد ادامه دارد و هر کس دل در گروی جبهه حق دارد در سیر این حرکت تاریخی که هدایت آن با خداوند است قرار می‌گیرد.

فرمانی گفت: امروز تقابل رژیم صهیونیستی و فلسطین تقابل دو زبان و قبیله نیست، بلکه تقابل دو جبهه و تفکر است و در این دوران باید تکلیف مان را مشخص کنیم در کدام جبهه هستیم.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان حمایت خود را از دلاورمردان ایران اعلام کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار