نماینده ولی فقیه در سمنان:

اهمیت جایگاه خانواده برای جوانان تبیین شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی با اشاره به اینکه نوعی غفلت در نگاه جوانان نسبت به اصل خانواده مشهود است، گفت: جایگاه این نهاد مهم برای جوانان به منظور ترغیب به ازدواج و فرزندآوری بیش از پیش تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در نشست شورای جوانی جمعیت سمنان گفت: تحقق جوانی جمعیت در کنار پشتوانه‌های قانونی نیازمند فرهنگ‌سازی در بین جوانان است و انتظار می‌رود بخش های مختلف در توجیه و تبیین اهمیت جایگاه ازدواج و فرزندآوری به ویژه برای نسل جوان نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به آمارهایی در زمینه سقط جنین به دستور پزشکان، افزود: گزارش‌هایی وجود دارد که پزشکان دستور به سقط جنین می‌دهند، اما در بررسی‌های بیشتر مشخص می‌شود جنین مشکلی ندارد و نیازی به سقط نبوده است.

امام جمعه سمنان اظهار کرد: شنیده شده دستگاه‌های انجام آزمایش غربالگری دوره بارداری معیوب است، باید این موضوع بررسی و در صورت صحت، مشکل این تجهیزات برطرف شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم در تحقق جوانی جمعیت، گفت: واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت از جمله اقدام‌های سودمند در این زمینه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.