واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران

پلیس آگاهی تهران بزرگ به موضوع حمله سارقان به امین منوچهری بازیکن سابق باشگاه استقلال ورود کرد.

در روز‌های گذشته امین منوچهری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگویی اعلام کرده بود که در ترافیک اتوبان چمران مورد حمله سارقان قرار گرفته که در این کش و قوس گردنبند طلای او به سرقت رفته است.

او گفته بود: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودروی من خورد و پس از آن شروع به فریاد زدن کرد و با دست به شیشه خودرو می‌کوبید؛ زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفته بود از این صحنه شوکه شده و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم؛ این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند.

او یادآور شد: پیگیری نکردم، چون به نظرم به جایی نمی‌رسد؛ بار‌ها این اتفاق افتاده، نه جلوگیری انجام شده و نه پیگیری اتفاق می‌افتد.

حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران

در این رابطه سردار علی ولی‌پور گودرزی روز جمعه در واکنش به این موضوع گفت: این شهروند همانند دیگر شهروندان باید به پلیس اعتماد کند و موضوع را به ما اطلاع دهد تا ماموران متوجه وقوع جرم شوند و آن را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: حتما هر شهروندی اتفاقی برایش رخ می‌دهد باید به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع رسانی کند؛ ابتدا مامور در محل حاضر و اظهارات ثبت می‌شود و پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کار به صورت تخصصی پیگیری می‌شود.

به گفته سردار ولی‌پور گودرزی، اگر موضوعی برای شهروندی پیش آمده باید به پلیس اطلاع رسانی کند و مطمئن باشد که پلیس پیگیری می‌کند؛ ما سعی بر کسب رضایت مردم داریم و موضوعات آنها را تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران با تاکید بر اینکه اعتماد شهروندان به پلیس مهم است، گفت: در عین حال همه مردم برای ما عزیز و شریف هستند و فرقی بین آنها نمی‌گذاریم، پلیس پشتیبان هر کسی است که تعرض یا ظلمی به وی شده و با خاطی برخورد می‌کند.

وی تاکید کرد: ما کار همه مردم را انجام می‌دهیم و برای پلیس فرقی ندارد فردی که به او ظلم شده، چه شغل و سمتی دارد چرا که رضایتمندی آحاد مردم برای ما مهم است.

سردار ولی‌پور گودرزی این را هم گفت که پس از این اتفاق ابلاغ کرده که با این شهروند تماس گرفته و او را به پلیس دعوت کنند تا کار وی پیگیری شود.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
گوشی منو درمیدان حسن آباد موتوری سرقت کرد چون فرد عادی جامعه هستم وازمقامات وفرزندان مقامات وسبلیریتی و ورزشکار نیستم الان سه سال هست حتی اداره آگاهی و کلانتری با توجه به شکایتم یک تماسی نگرفتند ولی اگر ازوابستگان مقامات و.... بودم الان گوشی من و دزد گوشی من پیدا میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
تهران ۱۴ میلیون جمعیت داره حداقل ۴ میلیونش دزد و سارق هستن
۴ بار مسیرم به تهران خرابشده خورده ۳ بار ازم دزدی شده یکبار موبایل یبار صندوق عقب ماشین خالی شده یبارم باطری ماشین

۶۸ درصد دزدهای خاورمیانه تو تهران و استانبول زندگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
پس این دفعه اومدی خودتو به دزدگیروصل کن قطعا تورو میدوزدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خب مگه زنی گردنبند انداختی دور گردنت . اون از علی دایی اینم از این. پلیس باید مواظب گردنبند و دستبند زنانه اینام باشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
تو گدا ولی نداری لطفا از زیورآلات مردم ایراد نگیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
منوچهری درست میگه در ضمن امنیت نداشتن اتوبان فاجعه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
خوبه دیگه از الان گردنبند آقای فوتبالیست را پیدا شده در نظر بگیرید ایشان هوشمندانه ترین روش را که همان رسانه ای کردن سرقت باشه انتخاب کردند چون پلیس فقط سرقت های رسانه ای را کشف می کند.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
اتفاقا این بابا با رسانه ای کردن و گفتن اینکه شکایت نمیکنم چون پیگیری انجام نمی‌شود، خواهان پیگیری بوده ولی چون یاد گرفتن همیشه طلبکار باشن، خواسته دیگران نازش رو بکشن که تو رو خدا بیا گردنبندت رو پیدا کنیم.
آخرین اخبار