پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد

وزارت دفاع روسیه تائید کرد رئیس‌جمهور این کشور برای مقابله با تهدید‌های غرب دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرده است.

وزارت دفاع روسیه روز دوشنبه گزارش داد که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور این کشور دستور آغاز آماده‌سازی برای انجام رزمایش‌های نظامی در زمینه استفاده از سلاح‌های هسته‌ای غیراستراتژیک را صادر کرده است.

براساس گزارش المیادین، وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه این رزمایش‌ها به زودی برگزار می‌شود، گفت: به منظور افزایش آمادگی نیرو‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای انجام مأموریت‌های رزمی، ستاد کل آماده‌سازی با تشکیلات موشکی منطقه نظامی جنوبی را آماده کرده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که هدف از این رزمایش حفظ آمادگی پرسنل و تجهیزات واحد برای استفاده رزمی از سلاح‌های هسته‌ای غیراستراتژیک برای پاسخگویی و تضمین امنیت و حاکمیت قلمرو این کشور در پاسخ به اظهارات تحریک‌آمیز و تهدید‌های برخی مقامات غربی علیه روسیه است.

ریگوری ماشکوف، سفیر وظایف ویژه در وزارت خارجه روسیه پیشتر گفته بود که برنامه‌های آمریکا برای استقرار موشک‌های میان برد و کوتاه برد در منطقه آسیا و اقیانوسیه به ناچار به یک مسابقه تسلیحاتی موشکی منجر می‌شود و روسیه مجبور است به تهدیدات جدید برای امنیت خود پاسخ و اقداماتی را برای تضمین آن از جمله در صورت لزوم در زمینه بازدارندگی هسته‌ای انجام دهد.

ماشکوف به اسپوتنیک گفت: روشن است که این نوید خوبی برای ثبات جهانی نیست. طرح‌های آمریکا در صورت اجرا، ناگزیر موج قدرتمندی از یک مسابقه تسلیحاتی موشکی چندجانبه را با تمام عواقب ناشی از آن تحریک خواهد کرد. 

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مبارز
۰۳:۴۸ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
خودنمایی روسیه برابر دشمنان غربی پس از اثبات توان رزمی ایران ابر قدرت به جهانیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ملت غرب ترسو تر از این حرفاس ،بخدا که کوتا میان، حالا بوین،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سگی که خوابیده پارس می کنه گاز نمیگیره!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
فقط پوتین بلده چجور با زبان خود غرب باهاشون مقابله کنه!
قانون هر کی زورش بیشتره تو جهان حکمفرماست! الان اسرائیل زورش بیشتره، جنایت جنگی و قتل عامش رو کسی نمیتونه جلوشو بگیره! کل جامعه جهانی فقط نگاه ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
فشار آمریکا و اروپا قابل رویت است
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
آمریکا فقط در صدد مبارزه با چین هست ،برای خاموش کردن موتوررشد اقتصاد چین هم راهی جز زدن زیر میز و جنگ افروزی و از کل انداختن چاههای نفت و گاز منطقه ندارد ،چون چین را محتاج به آمریکا برای سوخت خواهد کرد ،،،،اگر چین این را نداند که کلاهش پس معرکه هست ،،،،بنظر من باید حسابی از ایران بلحاظ اقتصادی و تجاری محافظت کند و از روسیه و ایران در هر جنگی حمایت صد در صدی حتی در حد نیروی پیاده و ابزار نظامی کند
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۶:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : آغاز جنگ جهانی بسیار سخت شدید سوم آخرالزمانی و نابودی فروپاشی شکست مفتضحانه ارتش ناتو و غربیها و نابودی مهو شدن رژیم منحوس خبیث جنایتکار اشغالگر متجاوز تروریستی صهیونیستی و پیروزی مستضعفین جهان بر مستکبرین ظالمین ستمگران جهان و ظهور منجی عالم بشریت و پایان تمامی مشکلات معضلات مصائب مختلف بشریت بر روی کره زمین و به عدل عدالت واقعی حقوق بشرانه رسیدن بشریت و این روند به سرعت در حال شکل گیری و پیشروی است و مردم جهان در حال غربالگری آزمایش امتحانات سخت آخرالزمانی هستند تا خوبان نیکان پارسایان مومنین اهل بهشت جهان از جهنمیان جدا و مشخص شوند مجازات کیفری شوند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
بصیر
۱۸:۵۸ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
اگه بخاطر غلط دیکته ایت نبود .. برای این انشای زیبا بهت بیست میدادم .. ولی نوزده شدی جانم ... محو درسته نه مهو !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
پیشگویی بدون علم کار درستی نیست!
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۱۹:۴۹ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جناب عمار متنهای خوبی مینویسه،اما یه مشکل اساسی که میتونه بهانه ای برای ضربه زدن و تمسخر قرار بگیره، اشتباه نوشتن یا بد تایپ کردن کلمات است،در متنهای قبل هم از این اشتباهات بوده و الان هم کلمه مهو!!! که جناب بصیر،برای شما نمره 19 در نظر گرفتن.عزیز، احتمال بد تایپ کردن بیشتر هست چون فاصله ح و ه خیلی نیست،در پایان نوشتن یکبار مرور و اشتباهات رو درست کن.برقرار و عاقبت بخیر باشی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
آفرین به پوتین
مرد عمل
آخرین اخبار