استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چایپاره سفر کرد+عکس

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفر‌های شهرستانی امروز پنجشنبه مهمان مردم شهرستان چایپاره است.

محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در ادامه سفر‌های شهرستانی امروز پنجشنبه به شهرستان چایپاره سفر کرد و بدو ورود با حضور در مزار شهدای گمنام با اهدای گل و قرائت فاتحه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با آرمانهای مقدس شهدا تجدید میثاق کرد.

استاندار آذربایجان‌غربی در سفر به شهرستان چایپاره با حضور در منزل معلم شهید حسن رحیم پور ضمن دیدار و گفتگو با مادر این شهید معزز، امنیت پایدار کشور را مدیون خون پاک شهدا دانست و گفت: شهدا با ازجانگذشتگی، ایثار و  نثار خون خود  امنیت پایدار و آرامش را به مردم ایران اسلامی به ارمغان آوردند و همه ما قدردان ایثار و فداکاری شهدا هستیم .

استاندار آذربایجان غربی به شهرستان چایپاره سفر کرد+عکس

بازدید از آخرین وضعیت روند توسعه و پیشرفت شهرستان و روند اجرای طرح‌های عمرانی و اقتصادی، حضور در روستا‌های شهرستان و دیدار با روستاییان، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور در اجتماع بزرگ امت رضوی شهرستان چایپاره، برگزاری میز خدمت مدیران و ... از جمله برنامه‌های سفر استاندار آذربایجان غربی در سفر به این شهرستان است.

محمد صادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در پایان برنامه‌های سفر خود به شهرستان چایپاره با حضور در جلسه شورای اداری این شهرستان روند اجرای مصوبات سفر‌های قبلی، مسائل و مشکلات این شهرستان و همچنین نیاز‌ها و مطالبات را بررسی و در خصوص آن تصمیم گیری می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.