برگزاری اجتماع بزرگ فرمانده مهدی با حضور ابوذر روحی در سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اجتماع عظیم «فرمانده مهدی» با حضور خواننده سرود «سلام فرمانده»، ابوذر روحی در آستان مقدس امامزاده اشرف (ع) سمنان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: اجتماع عظیم «فرمانده مهدی» همزمان با ایام دهه کرامت با حضور ابوذر روحی خواننده سرودهای «سلام فرمانده»، «سلام فرمانده ۲» و «فرمانده مهدی» شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷: ۱۵ با مشارکت امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان سمنان و ستاد بزرگداشت دهه کرامت شهرستان سمنان در آستان مقدس امامزاده اشرف (ع) سمنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این سرود مورد تفقد رهبر معظم انقلاب، استقبال خوب جهانی واقع شده و مبین تأثیرگذاری مکتب و فرهنگ انتظار مهدویت است، افزود: سرود سلام فرمانده از زمان اولین اجرا، به یک جریان جهانی و مکتب تبدیل شد و تأثیر زیادی بر تفکر افراد خصوصاً نسل جوان و نوجوان و حتی کودکان گذاشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: با توجه به اثرگذاری این سرود به روی افراد و اقشار مختلف استقبال خوبی از این برنامه در سال گذشته شد و امسال نیز همزمان با دهه کرامت ویژه‌برنامه فرمانده مهدی شامل بازخوانی سرودهای سلام فرمانده ۱، سلام فرمانده ۲ و فرمانده مهدی با اجرای خالق اثر حاج ابوذر روحی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار