کسب مدال طلا و نقره از سوی احمدی و پیرجهان در لیگ الماس/ فرزانه فصیحی در رده هشتم قرار گرفت

نمایندگان دوومیدانی کشورمان یک مدال طلا،یک مدال نقره و مقام هشتمی را در لیگ الماس به دست آوردند.

رقابت دوومیدانی لیگ الماس به میزبانی قطر در حال برگزاری است و نماینده ایران در بخش غیر اصلی آن (بخش غرب آسیا) به رقابت با حریفان خود پرداخت و قهرمان شد.

سبحان احمدی در جریان رقابت دوی ۸۰۰متر با ثبت زمان ۱:۴۸.۹۲ دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و به مدال طلا دست پیدا کرد.

گفتنی است در این رقابت نماینده کشور قطر با ثبت زمان ۱:۴۹.۴۸ دقیقه نایب قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با حد نصاب ۱:۵۰.۱۷ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.  

ایران در بخش اصلی این مسابقات یک نماینده داشت؛ فرزانه فصیحی به عنوان اولین زن ایرانی در دوی ۱۰۰ متر این رقابت‌ها شرکت کرد و در دور مقدماتی بین ۸ دونده با ثبت زمان ۱۱.۷۱ ثانیه هشتم شد و به کار خود پایان داد.  

گفتنی است در این رقابت نماینده کشور انگلستان با ثبت زمان ۱۰.۹۸ ثانیه قهرمان شد و ۲ دونده از کشور آمریکا نیز به ترتیب با ثبت حد نصاب‌های ۱۰.۹۹ ثانیه و ۱۱.۲ ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.  

همچنین مهدی پیرجهان در حالی که سه دونده در دوی ۴۰۰ متر مانع شرکت کرده بودند با ثبت زمان ۵۰.۶۰ ثانیه عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

لازم به ذکر است، در این رقابت نماینده کشور لبنان با ثبت زمان ۴۹.۸۴ ثانیه قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با ثبت حد نصاب‌های ۵۱.۶۹ ثانیه پس از پیرجهان در جایگاه سوم قرار گرفت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ماشالله
مبارک تا کور شود
هر انکس که نخواهد ببیند
افرین شیر مردان و زنان ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
فصیحی در گروه اصلی شرکت کرده هشتم جهان شده یعنی غوغا کرده
آخرین اخبار