پست قم در توزیع مرسولات حاوی کتاب پیشتاز است

مدیرکل پست قم گفت: این اداره کل در توزیع مرسولات حاوی کتاب در سطح کشور پیشتاز است و در این رابطه همراهی خوبی با ناشران استان دارد.

ابوالفضل باقری منش گفت: در همین رابطه پست قم برای ارسال و توزیع مرسولات ناشران استان در نمایشگاه کتاب تهران آمادگی کامل دارد و این ظرفیت خوبی برای فعالان حوزه کتاب است که می‌توانند مرسولات خود را در سراسر کشور به دست مخاطبان برسانند.

مدیرکل پست قم  با اشاره به تجربه همکاری پست استان با ناشران درسال‌های گذشته به‌ویژه ارسال آثار عرضه شده در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، افزود: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر و پس از شیوع کرونا نمایشگاه کتاب در ۲ بخش حضوری و مجازی فعالیت می‌کند، امسال نیز پست در کنار ناشران بخش قبول و توزیع مرسولات حاوی کتاب را برعهده دارد.

او ادامه داد: به علت تعداد بالای ناشران و فروشندگان کتاب قم که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران غرفه مجازی دارند خدمات ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته‌ایم و مقرر شده تا مرسولات کتاب توسط خودرو‌های پستی از محل مجتمع ناشران در قم جمع آوری شود.

باقری منش گفت: در طول سالیان برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی پست استان همیشه در جایگه دوم قبول و توزیع مرسولات کتاب پس از استان تهران قرار گرفته و امسال نیز با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در صدد هستیم مانند دوره‌های گذشته نقش مهم پست استان را در قبول و توزیع مرسولات این رویداد فرهنگی به خوبی ایفا نماییم.

مدیر کل پست قم، بیان کرد: خرید‌های اینترنتی علاقه‌مندان به کتاب از طریق سامانه نمایشگاه و پنل موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به آدرس ketab.ir انجام می‌شود.

سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم»، از چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد و تا ۲۹ اردیبهشت ماه برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار