در سالی که گذشت

گازرسانی به ۳۹۸۸ هزار و ۹۸۸ واحد نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: طی سال گذشته ۱۸۲ روستا و ۱۲۱ واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند و به ۳ هزار و ۹۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان نیز گازرسانی شد.

محمودی مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: در حاشیه بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: سال ۱۴۰۲، سال تحول در خدمت‌رسانی شرکت گاز بود و ۴۰۷ پروژه در این استان بهره‌برداری شد.

وی افزود: خوشبختانه پس از گذشت ۱۷ سال از تأسیس شرکت گاز استان، با همت کارکنان این شرکت و حمایت‌های صورت‌گرفته از سوی وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران، در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی استان خراسان جنوبی تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به بهره‌برداری از ۴۰۷ پروژه گازرسانی در اقصی نقاط استان طی سال ۱۴۰۲، افزود: طی سال گذشته ۱۸۲ روستا و ۱۲۱ واحد صنعتی و تولیدی از نعمت گازطبیعی بهره‌مند شدند و همچنین به ۳ هزار و ۹۸۸ واحد طرح نهضت ملی مسکن در استان گازرسانی شد.

محمودی با اشاره به اجرای یک هزار و ۷۸ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع طی سال گذشته در استان، گفت: از این مقدار شبکه اجرا شده، ۹۱۹ کیلومتر مربوط به پروژه‌های روستایی و ۱۵۹ کیلومتر مربوط به پروژه‌های شهری بوده است. طی سال گذشته، ۷۷ پاسگاه و برجک دیده‌بانی مرزی و همچنین ۳ بازارچه مرزی در استان خراسان جنوبی به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

وی، از واگذاری یک‌هزار و ۳۵۸ اشتراک رایگان به مددجویان نهاد‌های حمایتی طی سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: این شرکت سال گذشته افتخار واگذاری ۱۱۵۷ اشتراک رایگان برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۲۰۱ اشتراک رایگان برای مددجویان سازمان بهزیستی را با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال داشته است.

بیست هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برای بازدید علاقه‌مندان دایر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار