برگزاری ۲۳ میز خدمت بسیج حقوق دانان با همکاری دادگستری استان کرمانشاه

رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت : از ابتدای امسال تاکنون، ۲۳ میز خدمت با همکاری دادگستری استان، در کرمانشاه برگزار شده است.

مهرداد چراغی، رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با اشاره به اهم فعالیت و اقدامات سازمان بسیج حقوق‌دانان استان از ابتدای امسال، گفت : از ابتدای امسال تاکنون، ۲۳ میز خدمت با همکاری دادگستری استان در مساجد، بقعه مبارکه، پایگاه بسیج، دادگستری کل، دادگاه تجدید‌نظر، دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، مرکز اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این مدت، تعداد ۵۸۰ نفر مشاوره حقوقی رایگان دریافت کردند.

رئیس بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه اشاره‌ای به خدمات ارائه شده در بحث آزادسازی زندانیان داشت و گفت: در موضوع کمک به آزادسازی زندانیان مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان توسط سازمان بسیج حقوق‌دانان استان به ستاد دیه واریز شده است.

برگزاری چندین نشست حقوقی با رویکرد تحکیم بنیان خانواده در مساجد شهرستان، تهیه و ارسال ۲۴ مورد محتوای حقوقی با هدف آگاهی‌بخشی عمومی، فهم‌افزایی آحاد مردم شریف استان نسبت به موضوعات حقوقی و تجلیل از خیرین و نیکوکاران در حمایت از خانواده‌های بی‌بضاعت و تسهیل در امر آزادسازی زندانیان از دیگر خدمات ارائه شده بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه از ابتدای سال‌جاری تاکنون بوده که چراغی به آن اشاره کرد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار