توزیع ۷۰ بسته کمک معیشتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند

رئیس دادگستری شهرستان رزن از اهداء و توزیع بسته‌های معیشتی به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیون تومان بین خانواده‌های زندانیان این شهرستان در دهه کرامت خبر داد.

وحید آرمان گفت: با کمک نیکوکاران و خیران مراسم باشکوه جشن نسیم مهر با همت و میزبانی دادگستری رزن همزمان با دهه کرامت و با حضور پرچم متبرک حضرت ثامن‌الحجج امام رضا (ع) و خادمین حرم رضوی در محل سالن اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد که در این مراسم ضمن تقدیر از ۳۰ نیکوکار و خیر، ۷۰ بسته معیشتی و موادغذایی در مجموع به ارزش بیش از ۱۲۰ میلیون تومان و ارزش هر بسته یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بین ۷۰ خانوار تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع شد.

او کمک به نیازمندان را یکی از مهمترین آموزه‌های دین اسلام دانست و گفت: بهترین زمانی که انسان می‌تواند انفاق کند در مورد نیازمندانی است که موانعی مانند حبس، مشکلاتی برای خانواده‌هایشان به وجود آورده است، برخی از این افراد، خانواده‌های آبرومندی بوده و به گونه‌ای زندگی می‌کنند که به نظر می‌رسد افراد بی‌نیازی هستند و با انفاق پنهانی آبروی چنین خانواده‌های نیازمندی حفظ می‌شود.

رئیس دادگستری شهرستان رزن گفت: بر همین اساس و بنا بر برنامه کمک‌های مؤمنانه که دستور مقام معظم رهبری است، با حضور خیران و نیکوکاران و همچنین دادستان، مدیران و مسئولان اجرایی شهرستان بسته‌های معیشتی و مواد غذایی، به خانواده‌های مددجویان اهداء شد.

او با اشاره به لزوم کمک‌های مستمر برای خانواده‌های زندانیان گفت: امیدواریم با کمک مردم خیر در شرایط اقتصادی سخت که خانواده‌های زندانیان بیش از پیش نیاز یاری خیرین هستند، کمک‌های بیشتری برای حمایت از این قشر آسیب‌پذیر ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.