قاتل شهروند ایرانشهری دستگیر شد

جانشین فرمانده انتظامی ایرانشهر از دستگیری قاتل شهروند ایرانشهری پس از ۲ سال زندگی مخفیانه توسط کارآگاهان پلیس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل شهروندی در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر، بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان پلیس و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که یک نفر با سلاح سرد، شهروندی را به قتل رسانده و قبل از حضور ماموران از صحنه جرم متواری شده است. با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی سرنخ‌هایی از قاتل فراری در یکی از روستا‌های همجوار ایرانشهر به دست آمده که بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس به محل اختفا این قاتل فراری اعزام و متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی جهت دستگیری او آغاز شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس در عملیاتی پیچیده پلیسی، قاتل پس از چند ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر و پس از مواجهه با ادله پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را از قتل اختلافات شخصی بیان کرد.

برچسب ها: دستگیری قاتل ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار