دعوت از نخبگان و صاحب نظران برای شرکت در گفتاورد ملی نخبگان

رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی از تمام صاحب نظران و نخبگان استان برای شرکت در گفتاورد ملی نخبگان دعوت کرد.

ایزدخواه رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: برنامه گفتاورد ملی نخبگان با شعار نخبگان، حکم رانی دانش بنیان در بنیاد ملی نخبگان برنامه‌ریزی شده و قرار است که در ۸ استان کشور به عنوان میزبان در تاریخ‌های متفاوت تا پایان اردیبهشت برگزار شود. 

او افزود: ما در استان میزبان خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان هستیم که این برنامه پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار می‌شود.

ایزدخواه بیان کرد: هدف از این برنامه این است که نخبگان در حل مسائل و اداره کشور تأثیرگذار باشند و فرصتی برای طرح نظرات و در تضارب قرار گرفتن آراء است، به نوعی ظرفیت مناظره‌ای بین نخبگان به حساب می‌آید.


بیشتر بخوانید


رئیس بنیاد نخبگان خراسان جنوبی ادامه داد: مهمانان این برنامه معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان کشور، استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی هستند و قرار است در ۵ موضوع کلان مالی پولی، منابع طبیعی، امنیت غذایی، نظام سلامت و حکمرانی و سیاست گذاری نخبگان طرح‌های خود را اعلام کنند که بعد از مراسم افتتاحیه در سایت www.bmn.ir لینک دریافتی طرح‌ها و ایده‌ها بارگذاری خواهد شد و صاحب نظران ۳۰ تا ۴۰ روز برای ارائه طرح‌ها فرصت دارند.

او عنوان کرد: از مجموعه‌های دانشگاهی، اساتید، دانشجویان، مدیران و کارکنان صاحب فکر و خلاقیت در دستگاه‌های اجرایی و سمن‌ها می‌خواهیم تا در صورتی که طرحی برای ارائه و نظر دارند در این رویداد شرکت کرده و در مراسم افتتاحیه نیز حضور داشته باشند و همچنین فرصت مناسبی است تا دستگاه‌های اجرایی مشکلات و مسائل خود را مطرح کنند تا توسط نخبگان راهکاری برای آن اعلام شود.

ایزدخواه تصریح کرد: بعد از این جلسه، ۴۰ طرح برای مرحله بعد انتخاب می‌شود و در نهایت ۲۰ طرح در ۱۵ مهر که روز ملی نخبگان است برای طرح و نمایش در حضور رهبر و رئیس جمهور انتخاب می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار