برگزاری چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان در پاییز ۱۴۰۳

معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علی‌ها گفت: چهارمین دوره همایش ملی کتاب سال بانوان، پاییز امسال در جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

صدیقه شاکری در دیدار مسئولان همایش کتاب سال بانوان با آیت الله حسینی بوشهری؛ رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت، به برگزاری چهارمین همایش کتاب سال بانوان در جامعه الزهرا (س) اشاره کرد و گفت: با بررسی آسیب‌ها و برنامه‌ریزی جدید و امکانات جامعه الزهرا (س) و مراکز و نهاد‌های همکار، چهارمین دوره این همایش در دستور کار قرار گرفته است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه همایش کتاب سال بانوان به صورت دوسالانه برگزار می‌شود، افزود: چهارمین دوره این همایش ملی، پاییز امسال در جامعه الزهرا (س) برگزار می‌شود.

شاکری با اشاره به راه اندازی شورای سیاستگذاری همایش کتاب سال بانوان، تصریح کرد: ما درصدد هستیم سیر تحولی در این همایش صورت بگیرد و تلاش ما بر این است که این همایش از ملی به بین المللی ارتقا پیدا کند، گرچه ما در این همایش، کتاب‌ها و آثاری از کشور‌های مختلف و به زبان‌های گوناگون دریافت کرده ایم.

دبیر اجرایی همایش کتاب سال بانوان نیز در دیدار مسئولان همایش کتاب سال بانوان با آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت، گفت: ارزیابی‌ها در سه مرحله انجام خواهد شد؛ آثار در مرحله یک و دو دریافت و ارزیابی انجام شده است و هم اکنون در مرحله سوم ارزیابی‌ها هستیم.

 نجمه صالحی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش را تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ اعلام کرد و افزود: تعداد آثار رسیده تا پایان فاز دوم، ۶۰۰ اثر بوده که ۵۹۵ اثر تألیفی و ۵ اثر ترجمه ارسال شده است.

دبیر اجرایی همایش کتاب سال بانوان با اشاره به اینکه موضوع زن و خانواده در این همایش بیشترین استقبال را داشته است، عنوان کرد: بیشترین آثار دریافت شده در قالب ادبیات و هنر و محور ویژه زن و خانواده بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار