رئیس جمهور خبر داد؛

احیای ۳۰۰ واحد تولیدی راکد در مازندران

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ساری گفت: در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی در مازندران بودیم که راکد بوده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس جمهور صبح امروز در بدو ورود به استان مازندران در فرودگاه شهدای ساری، گفت: مازندران ظرفیت‌های زیادی در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، گردشگری، جنگل و دریا دارد که می‌تواند زمینه رشد استان را فراهم کنیم.

او با بیان اینکه این استان از ظرفیت نیروی انسانی مناسبی اعم از دانشگاه‌ها و حوزه‌ها برخوردار است، افزود: مازندران پیشینه مهمی در زمینه مفاخر جهان اسلام دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: مازندران از نظر جغرافیایی نزدیک پایتخت است و به همین خاطر زمینه برای رشد بیشتر فراهم آمده است.

رئیس جمهور در ادامه افزود: در دور اول مصوبات مهمی برای استان داشتیم که در دور دوم هم پیگیر مصوبات دور اول هستیم و هم مصوبات جدیدی را تصویب خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: یکی از مهمترین کار‌های ما در استان این بود که در این سفر شاهد رشد و شکوفایی ۳۰۰ واحد تولیدی بودیم که راکد بوده اند و در این سفر با بهره برداری از این واحد‌ها شاهد اشتغالزایی برای افراد زیادی خواهیم بود.

او افزود: در بدو ورود به استان مازندران عرض سلام و ادب دارم به حضور مردم ولایتمدار استان مازندران اعم از خانواده‌های محترم شهدا، ایثارگران، جانبازان و دیگر قشر‌های مختلف مردم و امیدوارم در این سفر آنچه را که مشکلات اساسی استان است بتوانیم بررسی کنیم و برای رفع آنها گام‌های اساسی برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.