کشف ۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان

۸۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در گمرک پرویزخان شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه کشف شد.

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه شهرستان، موفق به شناسایی تعداد ۱۷ دستگاه موتور سیکلت حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

محمد رستمی افزد: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۸۵ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

وی ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۱۹ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده‌هایی تشکیل و هفت نفر از قاچاقچیان سوخت نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان قصرشیرین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه گفت:ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در پایانه مرزی پرویزخان شهرستان قصرشیرین حین گشت زنی موفق به کشف ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و شناسایی ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق شده و آن‌ها را جهت بازرسی متوقف کردند.

جلیل سلطانی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی۶هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال کشف شد.

وی اظهار کرد: در این رابطه پرونده‌هایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در قصرشیرین

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف یک محموله قاچاق در گمرک پرویزخان شامل مواد خوراکی و نوشت افزار به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سلطانی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی مستقر در گمرک پرویزخان حین گشتزنی به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۰۰ کیلوگرم لوبیا سفید، یک هزار و ۴۱۶ عدد روان نویس و پنج هزار عدد کارت آویز گردن به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کشف شد.

سلطانی از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال به مراجع قضائی جهت بررسی‌های بیشتر خبر داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار