اجرای طرح‌های ویلایی‌سازی از طریق اختصاص زمین به مردم کلید خورد

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: در تمامی شهر‌هایی که اراضی در آنها به میزان کافی وجود دارد پروژه‌های ویلایی اجرا می‌شود که هم اکنون در ایوانکی تهران اجرایی شده است.

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در  برخی از شهرهایی که اراضی در آنها به میزان کافی وجود دارد ما شاهد اجرای طرح های ویلایی سازی و ساخت واحدهای مسکونی با تراکم پایین هستیم گفت: اجرای طرح ویلایی سازی و  ساخت خانه های حیاط دار در شهرها و استان هایی که در آنها اراضی وجود دارد اولویت اصلی دولت است.

وی افزود: اجرای طرح های ویلایی سازی از سوی متقاضیان بسیار استقبال می شود و این طرح باعث استفاده بیشتر از ظرفیت های مردمی شده و سبب می شود که مشارکت های مردمی مطابق با شعار سال بیشتر شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اختصاص زمین به متقاضیان برای ساخت مسکن تدریجی و پرداخت تسهیلات نقش بسیار موثری در رسیدن به ظرفیت ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی را دارد و در این شرایط دولت از تمامی ظرفیت های خود برای اجرایی شدن این طرح استفاده می‌کند.

مالکی بیان کرد: دولت  تمام تلاش خود را می کند  که  هرچه سریعتر اراضی مورد نیاز را خود را تامین کند تا از این ظرفیت مردمی که با دریافت تسهیلات ساخت و همچنین با تامین مصالح مورد نیاز و تخفیف های در صدور پروانه انجام می شود استفاده بیشتر کنیم و بتوانیم شعار سال را در حوزه مسکن محقق کنیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار