القسام: ۱۵ سرباز اسرائیلی را در شرق رفح از بین بردیم

نیرو‌های القسام با حمله به نظامیان صهیونیستی در شرق رفح موفق شدند ۱۵ تن از سربازان ارتش اشغالگر را به هلاکت برسانند.

گردان‌های عزالدین القسام، شاخه‌ی نظامی جنبش حماس صبح شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند مجاهدان آن‌ها توانستند ۱۵ سرباز صهیونیستی را در شرق رفح از بین ببرند.

براساس گزارش سما الاخباریه، این گردان‌ها افزودند: نیروهای القسام خانه‌ای را هدف قرار دادند که در آن تعداد زیادی از سربازان با دستگاه‌های ضدنفر محاصره شده بودند، پس از آن مجاهدان ما به خانه هجوم بردند و با مسلسل‌های سبک و مسلسل از فاصله صفر با سربازان باقی‌مانده درگیر شدند. این درگیری در محله التنور در شرق رفح اتفاق افتاده است.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌ جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از نزدیک به هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را نیز به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
احسنت . درود بر نیروهای دلاور حماس.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
به امید نابودی کلیه نیروهای صهیونیست و آزادی فلسطین عــزیــز . . .
آخرین اخبار