شناسایی بیش از ۱۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در گالیکش

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: بیش از ۱۰۰ فقره انشعاب غیرمجاز در سال گذشته در شهرستان گالیکش شناسایی و تعیین تکلیف شد.

ابوالفضل رحیمی گفت: شناسایی انشعابات غیرمجاز گام مهمی در راستای شفاف سازی مصارف و درآمد‌ها است و استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی، امکان خدمات رسانی بیشتر برای تأمین و توزیع عادلانه آب برای سایرین را فراهم می‌سازد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان افزود: ترمیم و رفع ۵۹۵ مورد رفع اتفاقات شبکه و ۴۹۳ مورد رفع اتفاقات انشعابات و خط انتقال با هدف کاهش هدر رفت آب از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته در شهرستان گالیکش بوده است.

وی خاطر نشان کرد: حفر و تجهیز یک حلقه چاه، بهسازی و بازسازی ۹ حلقه چاه آب شرب، نصب و واگذاری ۷۶۷ مورد انشعاب آب جدید، ۱۲ مورد جابه جایی کنتور، تعویض ۷۰ مورد انشعابات فرسوده آب و اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه به طول ۷ کیلومتر، دیگر فعالیت‌های این امور در مدت مذکور بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در پایان افزود: ۴۱ هزار مورد کلر سنجی، شستشوی ۱۵ کیلومتر شبکه و خط انتقال آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی از دیگر اقدامات امور آب و فاضلاب شهرستان گالیکش در این مدت بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.