حملات سرایا القدس و القسام علیه اشغالگران در نوار غزه

نیرو‌های مقاومت فلسطین از چندین حمله علیه نیرو‌های اشغالگر در نوار غزه و کشته و زخمی کردن تعدادی از آنها خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه المیادین، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: در عملیات مشترک با گردان‌های القسام، مقر فرماندهی عملیاتی اشغالگران در شرق جبالیا در شمال نوار غزه را با تعدادی راکت هدف قرار دادیم.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود که با نیرو‌های نظامی پیاده در اردوگاه جبالیا درگیر شده و با سلاح تیربار تعدادی از آنها را کشته و زخمی کردند.سرایاالقدس همچنین از منهدم کردن تانک مرکاوای ۴ رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا خبر داد.

از سوی دیگر، رسانه‌های صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر‌های خطر در شهرک‌های صهیونیستی سدیروت، ایویم و نیرعام در اطراف نوار غزه خبر دادند. سپس سرایا القدس با همکاری گردان‌های شهید القاسم اعلام کرد که شهرک صهیونیست نشین سدیروت در اطراف نوار غزه را با راکت هدف قرار داده است.همچنین درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نیرو‌های اشغالگر در خیابان العجارمه واقع در اردوگاه جبالیا در جریان است.

ارتش رژیم صهیونیستی در جدیدترین آمار خود، از کشته شدن ۲ نظامی و زخمی شدن چهار نفر دیگر در درگیری با رزمندگان مقاومت فلسطین در نوار غزه خبر داد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز شنبه نیز با منفجر کردن بمب در داخل خانه‌ای در منطقه التنور در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه، ۱۵ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.القسام همچنین از شلیک یک فروند موشک «سام ۷» به سمت بالگرد آپاچی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال اردوگاه جبالیا در نوار غزه خبر داده بود.

رزمندگان القسام و سرایا القدس روز پنجشنبه گذشته نیز چند تانک مرکاوا و بولدوزر ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال و جنوب نوار غزه منهدم کردند.

رژیم اسرائیل جنگ علیه نوار غزه را باخته و با وجود گذشت حتی پس از نزدیک به هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را به تسلیم وا دارد. این در حالی است که این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

منبع: ایرنا

برچسب ها: جنبش حماس ، جنگ غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار