برگزاری سالروز درگذشت جهان پهلوان سید رسول حسینی

آئین گرامیداشت سالروز درگذشت جهان پهلوان سید رسول حسینی در ساری برگزار شد.

آئین گرامیداشت سالروز درگذشت جهان پهلوان سید رسول حسینی با حضور محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی و سرپرست اسبق فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی، خانواده جهان پهلوان سیدرسول حسینی و جمعی از مسئولان استانی، آیین گرامیداشت سالروز درگذشت مرحوم جهان پهلوان سید رسول حسینی در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

محمدرضا طالقانی رئیس اسبق فدراسیون کشتی در این آئین با تمجید از اخلاق و منش جهان پهلوان سیدرسول حسینی، گفت: او در استان و شهری پرورش یافت که مردمش عاشق کشتی هستند.

او افزود: بهترین خاطراتم در استان مازندران شکل گرفت و اینجا مهد پهلوانان و قهرمانان کشتی است.

علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات هیات کشتی، هیات ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی و همکاران ورزش و جوانان برای برگزاری این مراسم، گفت: پس از تختی که عنوان جهان پهلوان داشت، سیدرسول حسینی نیز به این افتخار رسید که همان ویژگی‌های پهلوانی و اخلاقمداری را داشت.

او افزود: کسب ۷ سهمیه المپیک توسط ورزشکاران مازندرانی نشان می‌دهد که مازندران برترین استان کشور در ورزش است.

در پایان این آئین از خانواده مرحوم جهان پهلوان سیدرسول حسینی، محمدرضا طالقانی و سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا تجلیل به عمل آمد.

در این آئین سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران، سلیلی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری، گرمه‌ای مدیرکل بازرسی استان، نوبخت فرماندار ساری، دلیری و یوسفی معاونان اداره کل، روسای هیات‌های کشتی و زورخانه‌ای و پهلوانی استان، رئیس اداره ورزش و جوانان ساری و روسای ادارات ورزش و جوانان دیگر شهرستان‌ها و جمعی دیگر از پیشکسوتان و نامداران کشتی و ورزش زورخانه‌ای و دیگر مسئولان استانی شهرستان ساری حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار