فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با دشمنان قرار دارند

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه دشمنان انقلاب و نظام جنگ روانی سنگینی را علیه اسلام، انقلاب و نظام آغاز کرده‌اند،گفت: امروز رسانه‌ها در خط مقدم جنگ نرم با آنها قرار دارند.

سردار جهانبخش کرمی روز یکشنبه در همایش مدار امید که با حضور سرتیپ پاسدار رمضانعلی شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد،‌ ضمن تبریک روز روابط عمومی، گفت: برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان باید از تمامی ظرفیت ها برای جهاد تبیین و روشنگری استفاده کنیم.

فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه زمانی رزمندگان در جبهه ها از خاک کشور دفاع کردند، گفت:امروز خبرنگاران در زمینه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه فرهنگ، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه فعالیت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: در عملیات بیت المقدس، رزمندگان زنجانی در قالب تیپ هفت ولیعصر(عج) و تیپ هشت نجف خط شکن بودند .

کرمی با بیان اینکه در این عملیات بیش از ۱۵۰ رزمنده زنجانی به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: شهید احمد کاظمی به خوبی به نقش نیروهای زنجان آگاهی داشت و چندین بار عبارت "خرمشهر را خدا با کمک و به دست نیروهای زنجانی آزاد کرد" تکرار نمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مطالبه گری و پرسیدن سوال از وظایف رسانه هاست، خاطرنشان کرد: مطبوعات و رسانه رکن چهارم دموکراسی بوده و رسانه ها می بایست در انتشار اخبار دقت و تمرکز کافی را داشته باشند.

حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه روابط عمومی و شگل گیری آن منحصر به امروز و اکنون نیست، خاطرنشان کرد:طبق دستورها و منابع دینی و روایی، ارتباط در اجتماع امری لازم و ضروری بوده چون بشر اجتماعی آفریده شده است.

وی با بیان اینکه ارتباط، تبیین و روشنگری از وظایف روابط عمومی هاست، افزود: ارتباط سبب ابهام زدایی و تبیین می شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه امام سجاد(ع) و حضرت زینب (س)رسانه کربلا بودند، افزود: همچنین رسانه سبب پیروزی در دفاع مقدس و وعده صادق شد چون روایتگری و انعکاس توانمندی ها رمز پیروزی و موفقیت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.