زمان بازگشت پورعلی گنجی و سلمانی به تمرینات پرسپولیس مشخص شد

فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس از بازگشت پورعلی گنجی و سلمانی به تمرینات گروهی تا یک هفته آینده خبر داد.

علیرضا عنایت‌زاده که در اوایل فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی، تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، چندی پیش در جریان بازی دوستانه برای پرسپولیس به میدان رفت.

علی اعظم معادی فیزیوتراپیست تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با دیگر بازیکنانی که تحت عمل جراحی رباط صلیبی قرار گرفتند اظهار کرد: مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و علیرضا خدادادی نفراتی بودند که به دلیل آسیب‌دیدگی حدود ۷ ماه قبل با فواصل زمانی کم، تحت عمل جراحی قرار گرفتند. برای این مصدومیت چند مرحله متفاوت ریکاوری وجود دارد. تمام نفرات دوره سخت و طاقت فرسایی از فیزیوتراپی و تمرینات پس از جراحی را پشت سر گذاشتند.

او ادامه داد: دوره بازگشت به ورزش هم چندی پیش آغاز شد که شامل آزمون‌ها و تمرینات قدرتی، استقامتی و سرعتی مختلف بوده است. خوشبختانه با توجه به سخت‌کوشی که داشتند زودتر از زمانی که جراح در نظر گرفته بود، قدرت و توان خود را بازیافتند.

فیزیوتراپ تیم پرسپولیس تصریح کرد: با توجه به روندی که طی شد انتظار داریم دوره «بازگشت به مسابقه» نیز ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده به خوبی طی شود و بعد از این زمان بازیکنان، کامل در اختیار سرمربی باشند. همچنین پورعلی‌گنجی و سلمانی ظرف یک هفته می‌توانند در تمرینات گروهی حاضر شوند و در کنار سایرین تمرین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار