پشت کردن دانشجویان آمریکایی به جو بایدن حین سخنرانی

رئیس جمهور آمریکا که برای سخنرانی به یک کالج با اکثریت سیاه‌پوست رفته بود، با واکنش منفی دانشجویان حامی فلسطین مواجه شد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که برای ترمیم روابط خود با رنگین پوستان و جوانان آمریکا به کالج «مورهاوس» در آتلانتا رفته بود تا در آن جا به سخنرانی بپردازد، در ابتدای سخنان خود با واکنش منفی دانشجویان مواجه شد.

به گزارش الجزیره، دانشجویان که به دلیل حمایت بایدن از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه با او مخالف بودند، از ابتدای سخنرانی به او پشت کرده و پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند.

 این کالج که به طور تاریخی محل تحصیل سیاهپوستان جوان است، پیش‌تر درخواست کرده بود که سخنرانی بایدن لغو شود. پیش از این منابع اعلام کره بودند که کاخ سفید نگران سخنرانی بایدن در این دانشگاه است. 

جنگ علیه غزه و اعلام حمایت بایدن از نخست وزیر رژیم صهیونیستی سبب نارضایتی قشر جوان آمریکایی از این رئیس جمهور دموکرات شده است. اعضای ستاد انتخاباتی بایدن اخیرا به او در خصوص ریزش احتمالی آرا در میان جوانان هشدار داده‌اند. نظرسنجی اخیر رویترز نشان می‌دهد محبوبیت بایدن در میان جوانان آمریکایی هم‌تراز دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا شده است. این در حالی است که جوانان و اقلیت‌های نژادی بخش مهمی از آرای انتخابات سال ۲۰۲۰ بایدن را تشکیل می‌دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار