رئیس هلال احمر:

اجساد در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایران گفت: کار جست و جوی اجساد به پایان رسیده است.

کولیوند رئیس هلال احمر در تماس با شبکه خبر گفت: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است. کار جست و جوی اجساد به پایان رسید.

وی با بیان اینکه با وجود اعزام ده‌ها گروه امدادی واکنش سریع برای امداد به  رئیس‌جمهور و همراهانش، تلاش‌ها برای پیدا کردن بالگرد سانحه دیده به علت مه آلود بودن هوا و سخت  گذر بودن منطقه جنگلی و کوهستانی، ساعتها به طول انجامید، افزود: سرانجام بامداد امروز گروه‌های امدادی مردمی و هلال احمر با استفاده از پهپادهای ایرانی ردیاب بالگرد سانحه دیده را کشف کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در این سانحه هوایی، آقای رئیسی رئیس جمهور و همراهان او از جمله آقای امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه،  آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز،  رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، و همچنین سرتیم حفاظت رئیس جمهور و خلبانان و کادر پرواز بالگرد به شهادت رسیدند.

کولیوند ادامه داد: عملیات کاملا توسط نیروهای امدادی ایران انجام شده است  و هیچ کمک خارجی نداشتیم.

 رئیس جمعیت هلال‌احمرگفت: عملیات پیچیده و سنگینی با حضور نهادهای مختلفی انجام شد.  شرایط جوی و میدان دید بسیار کمی وجود داشت به همین دلیل عملیات کند شده بود. ۵ صبح از فاصله ۲ کیلومتری بالگرد رویت شد و حدود یک ساعت تا رسیدن به آن زمان برد.

کولیوند افزود: پیکر مطهر شهدا بلافاصله به آمبولانس‌ها انتقال داده شد و به معراج شهدا برده شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۳۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
روح همه شون شاد .خیلی ناراحت کننده است. رحمت بیکران خدا براین شهیدان خدمت باد. آرزوی صبر و استقامت و تسلیت برای همه خانواده شهدا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
روحش شاد یادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
هنوزم باورم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
الهی بمیرم
آخرین اخبار