پیام مشترک تسلیت امام‌جمعه و استاندار ایلام به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان

نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیام مشترکی شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهانش را تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار و حسن بهرام‌نیا به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون 
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»
 
خبر تلخ و دردناک عروج ملکوتی و شهادت رئیس‌جمهور مردمی، خادم الرضا، خدمتگزار راستین و بی‌ادعا، عالم مجاهد و نستوه حضرت آیت‌الله رئیسی، وزیر امور خارجه، امام‌جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از همراهان، دل همه ملت شریف ایران اسلامی و آزادگان جهان را به درد درآورد.
 
این مصیبت عظمی حین خدمت‌رسانی رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر به مردم رخ داد و همگان را در بهت و غم جانکاه از دست دادن خادمان مردم و یاران صدیق انقلاب و رهبری فرو برد.
 
این مجاهد فی سبیل‌الله در تمامی برهه‌ها یار و یاور انقلاب و رهبری و منشا خدمات جهادی و بی‌تکلف بودند. واضح است که راه روشن و عزتمند این سید جلیل‌القدر و همراهان مظلومش که همان استقامت در مسیر حریت و آزادگی و خدمت به محرومان و دفاع از آزادگان جهان است ادامه خواهد یافت.
 
این مصیبت عظمی را به ساحت مقدس حضرت صاحب‌الزمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان ایلام تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال می‌خواهیم این عبد صالح خدا و یاران و همراهانش را با اولیاء‌الله محشور گرداند.
 
الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام 
حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام

برچسب ها: پیام تسلیت ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.