امام جمعه قزوین:

آیت الله رئیسی حق جهاد را ادا کرد

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: خدای متعال مومنین را به جهاد دعوت می‌کند و در مورد مومنین می‌فرماید حق جهاد را ادا کنید که آیت الله سید ابراهیم رئیسی آن را ادا کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسمی که برای عزاداری شهادت رئیس جمهور و همراهانش در مسجد النبی قزوین برگزار شد، گفت: خدا عمر رهبر معظم انقلاب را طولانی کند و سایه‌اش بر سر مستضعفان جهان مستدام باشد، وقتی یک علمدار می‌افتد، علمدار دیگر پرچم را برای رهبری بلند می‌کند، سید ابراهیم رئیسی رفت ولی دیگری پرچم را بلند خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شهادت عنایت خدای متعال است، اضافه کرد: مقدمه شهادت جهاد است و شهادت برای هر فرد عنایت پروردگار است، به هرحال ما هرچه داریم از شهدایی داریم که پیام آوران انبیا و ائمه بودند و در این میان شخصیت‌های بزرگی مثل حاج قاسم سلیمانی و سید ابراهیم رئیسی جایگاه ویژه و اثرگذاری دارند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: شاید وقتی که شهید حاج قاسم سلیمانی به پیشانی سید ابراهیم رئیسی بوسه زد با هم پیمان شهادت بستند و امروز این رئیس جمهور خدوم نیز به مقام شهادت نایل شد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه خداوند مردم را به تقوا دعوت می‌کند و هر کسی به اندازه لیاقت و شایستگی از تقوا بهره می‌برد، ادامه داد: شهید سردار سلیمانی قرآنی بود و در دل‌های همه مومنین راه پیدا کرده بود و دوستش داشتند، چرا که اگر کسی اهل ایمان باشد، خدا محبت خود را در دل مومنان قرار می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار