پنج مدرسه نیمه تمام کبودراهنگ، نیازمند اختصاص اعتبار

۵ مدرسه خیرساز، چند سال گذشته در شهرستان کبودراهنگ ساخته شده و ۵ مدرسه نیمه تمام خیرساز هم برای تکمیل نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

مدرسه فولاد ویان یکی از مدارسی است که به همت خیران در شهر کبودراهنگ ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ گفت: در سال‌های گذشته ۵ مدرسه به همت خیران و اعتبارات ملی در شهرستان کبودراهنگ با بیش از ۳۰ میلیارد تومان ساخته شده است و همچنین ۵ مدرسه خیرساز در شهرستان نیمه تمام آست که نیازمند اختصاص اعتبار لازم از سوی اداره کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان همدان است.

سیدصالح اسدی گفت: تاکنون ۱۵ مدرسه به کمک مردم و خیران و انجمن اولیاء و مربیان مرمت و بازسازی شده است و نیروگاه شهید مفتح متعهد شده که ۴ مدرسه را در روستا‌های کم برخوردار بسازد.

او همچنین با اشاره به اینکه، دانش آموزان در روستای اورقین به علت تکمیل نشدن مدرسه خیرساز در مدرسه کانکسی مشغول تحصیلند، گفت: این مدرسه ۳ کلاسه با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی خیران روستا، ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اداره کل نوسازی مدارس براساس قرارداد باید مابقی طرح را تکمیل کند.

فتح الله توسلی، نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی هم، با اشاره به توزیع اعتبارات تملک و دارایی گفت: پارسال در توزیع اعتبارات نوسازی و تجهیز مدارس عدالت رعایت نشده و امیدواریم طبق قرارداد امسال در توزیع اعتبارات عدالت رعایت و کسری پارسال جبران شود.

در شهرستان کبودراهنگ ۱۸ مدرسه نیازمند تخریب و بازسازی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.