سوگواری برای رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در آذربایجان غربی

مردم سوگوار آذربایجان غربی با برگزاری مراسم یاد رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت را گرامی داشتند.

با حضور گسترده قشر‌های مختلف مردم مراسم سوگواری و بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه و مصلاهای سراسر استان برگزار شد.
در مراسمی که با حضور قشر‌های مختلف مردم، نیرو‌های نظامی و انتظامی، طلاب و روحانیان در مصلای امام خمینی شهرستان خوی برگزار شد شرکت کنندگان با برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

امام جمعه خوی در این مراسم با پاسداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، گفت: رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی مکتب جدید خدمت صادقانه و بی منت را در ایران اسلامی بنیان نهاد که برای همیشه ماندگار خواهد شد.

حجت الاسلام قاسم خانی با برشمردن ویژگی‌های بارز شهدای خدمت تاکید کرد: شهادت شهدای خدمت بویژه رئیس جمهور شهید همچون شهادت حاج قاسم سلیمانی موجب تقویت انقلاب اسلامی خواهد شد.

امام جمعه خوی به انتخابات پیشروی ریاست جمهوری هم اشاره کرد و گفت: این انتخابات اهمیت خاصی دارد و حضور حداکثری وظیفه همگان در برابر شهادت شهدای خدمت است.

به همین مناسبت آیین بزرگداشت شهادت خادم الرضا شهید آیت ا.. رییسی و هیات همراه در مسجد اعظم ارومیه نیز برگزار شد و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ارومیه به عنوان سخنران ویژه این آیین با اشاره به این که شهید خدمت خادم الرضا شهید آیت الله رییسی عالم مجاهد و خستگی ناپذیر بود گفت: رییس جمهور محبوب در مقابل مردم خاضع بود و در مقابل تهمت‌ها صبر پیشه می‌کرد و در مقابل ناسزا گویی برخی‌ها سکوت کرد.

حجت الاسلام صادقی افزود: شهید آیت ا.. رئیسی ثابت کرد که در اداره کشور هیچ بن بستی وجود ندارد و می‌توان با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور را به بهترین نحو اداره کرد. 

وی هدف بزرگ رییس جمهور را خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: این سید بزرگوار خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.