مسیر خدمت نباید دچار وقفه شود

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خبر شهادت رئیس جمهوری کشورمان بسیار تکان دهنده و غیرمنتظره بوده چرا که ما منتظر سفر ایشان به استان و افتتاح پروژه های مختلف بودیم.

رضا شریفی بیان کرد: از شخصیت شهید حضرت آیت الله سید ابرهیم رئیسی چیزی که دریافت کردیم به عنوان عضو کوچکی از دولت مردمی، ایشان واقعا به شعاری که در خصوص مردمی بودن و دولت مردمی داده بودند صادق الوعد بودند واقعا از این جهت افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از دولتی هستم که حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهورش بودند.

وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم راه و مشی رئیس جمهور شهید خود را ادامه دهیم قطعا منویات ایشان ذیل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به همه همکاران، مدیران، فرمانداران سپرده شده که مسیر خدمت نباید دچار وقفه شود بنابراین پروژه هایی که قرار بود بود به دست حضرت آیت الله رئیسی افتتاح شود باید با همان کیفیت در کوتاه ترین زمان افتتاح و به بهره برداری برسد.

وی میدانی بودن، جهادی عمل کردن، بی ادعا بودن و مردمی بودن، فراجناحی بودن را از ویژگی‌های شخص آیت الله رئیسی عنوان کرد و افزود: امیدواریم بنده و امثال بنده بتوانیم این خصوصیات را سرلوحه کارمان در حوزه خدمت قرار دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار