استاندار سیستان و بلوچستان:

رییس‌جمهور شهید، با تمام وجود برای مردم تلاش می‌کرد

استاندار سیستان و بلوچستانگفت: رییس جمهور شهید، آیت الله رییسی با تمام وجود خود برای مردم تلاش می‌کرد و با ارتباط درست با سایر کشورها همواره اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در منطقه به قدرت‌های جهانی یادآور می‌شد.

محمد کرمی  در نشست با مدیران سیستان و بلوچستان ضمن تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان انقلابی ایشان،  با تاکید بر کار و تلاش شبانه‌روزی مسوولان برای رفع مشکلات مردم،  اظهار کرد: آیت الله رییسی به‌عنوان یک رییس جمهور متدین و انقلابی تمام عمر خود را وقف خدمت به مردم کرد.

وی افزود: غم شهادت رییس جمهور، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه و استاندار آذربایجان شرقی سینه همه ما را سوزاند، اما باید به یاد داشته باشیم که راه و منش این عزیزان را سرلوحه کار خود و خدمت به مردم قرار دهیم.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد:‌ شهید آیت الله رییسی خالصانه تلاش کرد و در نهایت نیز پاداش عمل خود یعنی شهادت را از خداوند هدیه گرفت.

وی خاطرنشان کرد: عمر همه ما در دنیا محدود است، بنابراین در این مدت محدود زندگی؛ برای رضایت الهی و خدمت به مردم بکوشید.

کرمی ادامه داد: باید راه شهید آیت الله رییسی را ادامه دهیم و راه این شهید تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر در جهت رفاه مردم است.

وی تاکید کرد: اگر یک واحد تولیدی تعطیل شد، مقصر اصلی دانشگاه است، چرا که نوآوری و پشتیبانی علمی عامل حیات واحدهای تولیدی محسوب می‌شود.

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار