پائز: باید در کنار هم جنگیدن را یاد بگیریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان خوب بازی می‌کنند. موارد خیلی خوبی از تیم دیدم، اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل صربستان اظهار کرد: واقعا از بازی بازیکنانم سوپرایز شدم چرا که بازی‌شان کیفیت بالایی داشت، اما وقتی با مشکلی رو به رو می‌شدند خیلی برایشان سخت بود که در کنار هم بمانند، از هم دیگر حمایت کنند و با هم بازی کنند تا مشکلات را حل کنند. مشکل تیم ایران والیبال نیست. بازی والیبال ایران خوب است. بلکه باید متوجه این موضوع شوند که چگونه در کنار هم بمانند، چگونه به هم کمک کنند، چگونه برای یکدیگر دلسوزی کنند و انرژی خوب و مثبت را به داخل زمین تزریق کنند. ما اینجا نیستیم تا کسی را قضاوت کنیم. بلکه اینجا هستیم که به هم کمک کنیم و بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم. در لحظات زیادی از بازی بازیکنان کیفیت خارق العاده‌ای از خودشان به نمایش گذاشتند، اما در ست چهارم نمای واضحی از شرایط اصلی تیم ایران دیدیم که باید آن را تغییر دهیم. اگر این کار را انجام ندهیم کار برایمان سخت خواهد شد.

او با تاکید بر این که در بسیاری از فاکتور‌ها در لحظاتی از بازی خیلی خوب عمل کردیم، تصریح کرد: در دفاع، توپ‌گیری و … در بسیاری از لحظات مسابقه عملکرد خوبی داشتیم، اما در لحظات حساس اشتباهاتی مرتکب شدیم. بعد از آن هم نتوانستیم به بازی خوب خود ادامه دهیم. وقتی اشتباهی انجام می‌دادیم همه به جهتی می‌رفتند و کنار هم نبودند. باز هم می‌گویم والیبال مشکل تیم ایران نیست بلکه مشکل در کنار هم بودن و کمک کردن به بهتر بازی کردن دیگران است.

پائز با بیان این که در بحث سرویس هم همین موضوع صدق می‌کند، گفت: در لحظاتی از بازی خیلی خوب سرویس زدیم، اما در لحظات حساس مرتکب اشتباهاتی شدیم و سرویس‌های خوبی را در زمان‌های مهم نزدیم. شاید سرویس‌های عالی نزدیم، اما بیشتر از بازی‌های دوستانه امتیاز سرویس مستقیم گرفتیم. باز هم می‌گویم موارد خوب زیادی را از تیم دیدم، اما باید در کنار هم جنگیدن را هم یاد بگیریم همانطور که از اول گفتم احساسات اولویت اول ماست و ما بقیه موارد را فراموش کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
این دیوونه رو بندازین بیرون ما مسابقه دوستانه میخوایم نه مسابقه وحشیانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
خارجیا عشق جنگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
احمق مگه بازی جنگه ؟؟؟
آخرین اخبار