واکنش پلیس به ویدئوی خودسوزی در میدان انقلاب

مرکز اطلاع‌رسانی فاتب در خصوص ویدئوی خودسوزی در میدان انقلاب اعلام کرد: این موضوع بهره‌گیری از حادثه یک ماه پیش و جریان‌سازی سوء رسانه‌های معاند است.

ساعت ۱۲:۳۰ مورخه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ فردی حدودا ۴۵ ساله در ضلع شرقی میدان انقلاب دست به خودسوزی می‌زند که با تلاشِ مامورانِ پلیس راهور و افراد حاضر در محل آتش خاموش و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل که در اثر شدت جراحات فوت شد.

این حادثه در همان زمان توسطِ خبرگزاری های رسمی کشور منتشر و با اندک بررسی، سابقه انتشارِ خبر در دسترس مخاطبین می‌باشد.

همچنین برابر بررسی به عمل آمده و شواهدِ میدانی، گمانه‌زنی‌هایِ معاندین در خصوص توقیف موتور صرفا جریان سازیِ سوء و واقع نمایی از یک حادثه‌یِ عریان و واضح بوده که فاقد صحت و بلاوجه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
بعد از شهادت سردار دلها ، آشوبگر ها اقدامات هنجارشکنانه ای انجام دادن ، نیروی انتظامی در زمان بعد از شهادت شهید جمهور اهتمام داشته باشند مردان میدان هم هوشیار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
فقط اونا نگفتن اون وقتی که موتورش گرفتن این آقا نفت وبنزین همون لحظه از کجا اورده خودشو سوزنده آخه آدم باید یه ذره فکر کنه من فیلمو ندیده می گم از قبل می خواسته اینکارو انجام بده چون با یه فندک بدون بنزین یا نفت نمیشه خودکشی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
کلا موتوریا شگردشونه که وقتی خلاف میکنن و میگیرنشون کولی بازی و معرکه گیری راه بندازن و به هر قیمتی شده موتورشون رو پس بگیرن به نظر من برا خلاص شدن از الم شنگه بازی موتوریا به جای گرفتن موتور فقط لاستیکاشونو پاره کنن و موتور رو بهشون پس بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
باید حساب‌های بانکی اون بررسی بشه و از همسایه ها و اقوام و همکاراش و شاهدین خودسوزی بازپرسی بشه
خلاصه علت خودکشی باید دقیقا مشخص بشه
البته اگه به خاطر توقیف موتورش و جریمه خلافهایی که کرده خودسوزی کرده مقصر مرگش خودش بوده و تقصیر کسی نیست
آخرین اخبار