گوشی ارزان ۲۰۲۴ شرکت مالک نوکیا با طراحی جالب معرفی شد

گوشی اقتصادی HMD Aura با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و سخت‌افزار قابل‌ قبول معرفی شد.

شرکت HMD گوشی جدید خود را با نام HMD Aura معرفی کرد که شباهت‌هایی به HMD Pulse دارد، اما با قیمت کمتر به‌فروش می‌رسد.

Aura از صفحه‌نمایش ۶٫۵۶ اینچی با وضوح ۱٬۶۰۰ × ۹۰۰ پیکسل بهره می‌برد، اما نرخ نوسازی آن فقط ۶۰ هرتز است و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر دستگاه قرار دارد.

در بخش پشتی HMD Aura شاهد مجموعه‌دوربین‌های ساده هستیم که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق تشکیل شده‌اند. حسگر اثر انگشت در این مدل به‌شکل فیزیکی در قاب پشتی قرار دارد.

طبق اطلاعات فروشگاه JB Hi-Fi، قلب تپنده‌ی HMD Aura، تراشه‌ی Unisoc SC۹۸۶۳A۱ است که از چهار هسته‌ی Cortex-A۵۵ با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی ۱٫۲ گیگاهرتز و گرافیک PowerVR GE۸۳۲۲ بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های HMD Aura می‌توان به رم ۴ گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی و پشتیبانی از درگاه microSD تا ۲۵۶ گیگابایت اشاره کرد. این محصول به جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون مجهز است.

گوشی ارزان ۲۰۲۴ شرکت مالک نوکیا

MD Aura از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ بهره می‌برد و به‌روزرسانی‌های جدیدی دریافت نمی‌کند، اما تا دو سال آپدیت امنیتی برای آن منتشر خواهد شد. این گوشی از دو سیمکارت هم‌زمان، وای‌فای ۴، بلوتوث ۴٫۲ و GPS پشتیبانی می‌کند.

HMD Aura از باتری ۵٬۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد و ازطریق درگاه USB-C با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود. بر اساس اعلام HMD، باتری این گوشی پس از ۵۰۰ بار شارژ کامل، همچنان ۸۰ درصد از ظرفیت اولیه‌ی خود را حفظ خواهد کرد.

قیمت گوشی جدید HMD Aura در استرالیا ۱۲۰ دلار است، اما نمی‌دانیم در سایر کشور‌ها نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۱۲:۴۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۳
نوکیا بخرید
پولتون رو ب گوشی های اشغال شیامویی هاوایی سامسونگ ندید
آخرین اخبار