خالقداری:

برای تکمیل پروژه فاضل ویژه دو معلولی‌ها منتظر پرداخت تعهدات سازمان‌ها هستیم

مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان فارس به همراه مسئولین شهرداری و شورای شهر شیراز از پروژه فاضل از پروژه‌های انجمن خیرین مسکن ساز بازدید کردند.

در ادامه تعاملات بین انجمن خیرین مسکن ساز و شهرداری و شورای شهر مهندس امین معاونت فنی شهرداری شیراز و حسینی عضو شورای شهر از پروژه فاضل بازدید کردند.

در این بازدید مهندس خالقداری ضمن تشریح برخی اقدامات انجمن، توضیحات لازم در خصوص پیشرفت فیزیکی و مشکلات پیش روی این پروژه را برای حاضرین شرح داد.

خالقداری خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری و شورای شهر شیراز با انجمن خیرین مسکن ساز شد و گفت: در نتیجه این تعاملات، پروسه طولانی مدت خانه دار شدن محرومین و مستضعفان و کسانی که از نظر مالی ضعیف هستند، تسریع خواهد شد و این در گروی هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی است.

او با اشاره به بازدید خانم حسینی عضو شورای اسلامی شهر شیراز از پروژه فاضل به همراه مدیران شهرداری گفت: مقر شده از طریق اعتبارات محرومیت زدایی و با مصوبه شورای شهر و پیگیری‌های خانم حسینی، شهرداری مبلغی حدود ۱۱ میلیارد تومان به پروژه فاضل که پروژه مختص به دو معلولی‌ها است، کمک کنند؛ لذا ایشان و برخی مدیران شهرداری بازدیدی از روند پروژه داشتند تا از کم و کیف کار مطلع شوند.

خالقداری با بیان اینکه پس از این بازدید، مقرر شد روند پرداخت توسط شهرداری به انجمن خیرین مسکن ساز، تسریع شود، افزود: در صورتی که پرداخت شهرداری و دیگر سازمان‌ها به موقع انجام شود، ۳۰ درصد باقی مانده پروژه به سرعت تکمیل خواهد شد.

مدیر عامل خیرین مسکن ساز استان فارس در پایان نیز با اشاره به مختصات پروژه فاضل و گروه هدف نیز گفت: این پروژه ۴۶ واحد است برای خانواده‌های دو معلولی در حال ساخت است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار