به کارگیری تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم

استاندار کردستان از فرمانداران خواست تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات سالم در استان را بکار گیرند و در حوزه زیرساختی مشکلات احتمالی را برطرف کنند.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در جلسه‌ای با حضور فرمانداران استان در سنندج با اشاره به اداره کشور بعد از فقدان رییس جمهور شهید، گفت: مردم استان ماه آینده با عزمی راسخ در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد؛ چراکه حضور پرشور در این رویداد سیاسی، اعلام وفاداری مجدد به نظام است.

وی اظهار کرد: مسیر اداره کشور بعد از فقدان رئیس جمهور بر اساس حاکمیت قانون در ایران و با هدایت حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی استمرار دارد و از هفته آینده با تدبیر و به صورت فشرده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده، آماده خواهیم شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهادت ناباورانه سید الشهدای خدمت، ماتمی بزرگ و سایه‌اش بر ایران اسلامی سترگ و سنگین بود، حضور میلیونی مردم سراسر کشور در تشییع پیکر آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت را بیانگر ارادت مردم به شهدا دانست.

زارعی کوشا اضافه کرد: به لطف الهی شرایط کشور بسیار باثبات است و بدون هیچ مشکلی در اوج کیفیت با حضور میلیون‌ها نفر از مردم در کمال عشق و احساس، شهیدان راه خدمت بدرقه شدند.

وی با اشاره به واکنش‌ها به شهادت رئیس جمهور ادامه داد: رسانه و صداوسیما شاید گوشه‌ای اندک و محدودی از جمعیت در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت را نشان داده باشند و هیچ رسانه‌ای نتوانسته کیفیت حضور مردم همیشه در صحنه را به تصویر بکشد چراکه باید در بین جمعیت بود و شور و احساس عاطفی همه طیف‌های اجتماعی در این تشییع جهانی را مشاهده کرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مردم استان هیچگاه نگاه ویژه رئیس جمهور شهید و دولت سیزدهم را به این استان فراموش نخواهند کرد، ادامه داد: هنگامی که خبر شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش اعلام شد، مردم استان در مسجد جامع سنندج با گریه و زاری و حسرت به عزاداری پرداختند و ما نیز همواره جز عشق و شور از سوی مردم چیز دیگری ندیدیم.

زارعی کوشا یادآور شد: خدا را شاکریم مردم قدرشناسی داریم که همواره وفاداری خود را به دولت سیزدهم با مشارکت گسترده و همدلی صمیمانه بویژه در مراسم عزاداری شهادت رئیس جمهور و هیات همراه نشان دادند.

وی با اشاره به تدابیر رهبری در ایجاد آرامش در ساعات اولیه وقوع حادثه مذکور، افزود: رهبری همواره تاکید داشته‌اند که ما در طوفان‌ها هوشیار باشیم که کشورمان دچار تلاطم نشود و مردم با این دلگرمی و اطمینان، اعتماد به معظم له در وجودشان نهادینه شده است.

استاندار کردستان یادآور شد: بدون شک اداره امور کشور همواره به گونه‌ای خواهد بود که شرایط روز به روز بهتر و حرکت به سوی فتح قله طبق فرموده رهبر استمرار پیدا کند.

زارعی کوشا تکالیف مسئولان با نگاهی به اتفاقات اخیر را روشن بیان کرد و گفت: همچنان که فضای کشور به تدبیر رهبری حکیمانه اداره خواهد شد و کار‌ها طبق روال عادی ادامه دارد، در استان نیز به تبع کشور، این راه تداوم خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه با نگاه انقلابی و مدیریت جهادی با قوت کارهارا ادامه می‌دهیم، بیان کرد: تا روزی که مسئولیت داریم به وظیفه خود عمل می‌کنیم و همه جلسات و برنامه‌ها با قوت برگزار خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی از عمق وجود برای حل مشکلات استان کردستان تلاش کرد، ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، افتتاح طرح‌های عمرانی، پیگیری مسکن ملی، سفر‌های شهرستانی و دیگر امور با قوت در استان ادامه خواهد داشت.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه عشق خدمت به مردم کردستان در وجود شهید جمهور موج می‌زد، اضافه کرد: در دولت شهید آیت الله رئیسی توجه به کردستان ویژه بود و این گفته شعار نیست کما اینکه از ۴۷ سفر استانی ریس جمهور، سه مورد آن به کردستان بود و در تدارک سفر چهارم بودیم.

وی ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم، کردستان در کانون توجهات دولت قرار گرفت و در طول عمر این دولت ضمن انجام سه سفر استانی، پروژه‌هایی نظیر راه‌آهن همدان ـ سنندج، فرودگاه سقز و آب شرب سنندج که برخی ۲۰ ساله بودند، به اتمام و مرحله بهره‌برداری رسید.

برچسب ها: انتخابات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.