مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و همراهان در گزیک برگزار شد

مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همراهانشان با حضور استاندار در گزیک شهرستان درمیان برگزار شد.

 قناعت استاندار خراسان جنوبی امروز در مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همراهان ایشان که در مسجد جامع شهر گزیک شهرستان درمیان برگزار شد ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد، از این اتفاق به عنوان غم و مصیبتی بسیار سنگین یاد کرد و گفت: گرچه این شهدا با جان دادن در راه خدمت به مردم به سعادت اخروی رسیدند، اما برای ملت ایران از دست دادن رئیس جمهور شهید بسیار سخت و ناراحت‌کننده است.

وی با بیان اینکه این روز‌ها شاهد تجمعات میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهدا در استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، خراسان جنوبی و خراسان رضوی بودیم، افزود: این حرکت عظیم و این حضور پرشور و خودجوش مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت شهدا در سراسر کشور پیام‌های مختلفی در عرصه ملی و بین المللی دارد.

قناعت به بازتاب رسانه‌ای حضور معنادار میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: مردم قدردان و قدرشناس مسئولان جهادی و انقلابی هستند و از درک و فهم و شعور سیاسی بسیار بالایی برخوردار می‌باشند و می‌بینند چه مسئولانی در میدان و پای کار هستند.

استاندار با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی مخلصانه و صادقانه کار کرد و در این مسیر شب از روز نمی‌شناخت و استراحت کوتاهش در داخل خودرو و هواپیما بود، بیان کرد: پیام دیگر حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع و گرامیداشت شهید جمهور این است که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی، همچنان وفادار به شهدا و آرمان‌های امام و انقلاب هستند.

وی ادامه داد: مردم ایران متوجه هستند چه کسی دوستدار نظام و در خط ولایت است و خدمت رسانی به مردم را از شئونات خود و کار کردن برای آنان را یک حرکت جهادی و مقدس می‌داند؛ و مردم نیز از این مسئولان قدردانی می‌کنند.

به گفته  قناعت، پیام بعدی حضور میلیونی مردم، مخابره وحدت و انسجام داخل کشور به دنیاست اینگونه نیست که رأس قوه مجریه به شهادت برسد و بخشی از مردم بیخیال باشند بلکه همه ملت حول محور این شهادت، وحدت و انسجام پیدا کردند.

استاندار با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه امسال، گفت: باید حواسمان باشد که با انتخاب خود شرمنده شهدا و شهید جمهور نشویم و با انتخاب احسن، کسی را انتخاب کنیم که همین روند شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهد و دل رهبر معظم انقلاب شاد شود.

وی افزود: دوران رئیس جمهوری شهید آیت الله رئیسی و وزارت امور خارجه شهید امیرعبدالهیان، بهترین دوران هماهنگی عرصه میدان و دیپلماسی بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.