رکورد شکنی فولاد اکسین با تولید بیش از ۵ هزار تن در یک روز

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان گفت: در طول ۲۴ ساعت با تولید ۵ هزار و ۸۶ تن اسلب رکورد تولید روزانه جدیدی را در تاریخ این شرکت به ثبت رساندند.

علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان می‌گوید: همزمان با میلاد امام رضا(ع) و در پانزدهمین سالگرد بهره‌برداری از شرکت فولاد اکسین خوزستان، پس از ۷ سال رکورد روزانه تولید این شرکت به دست توانمند جوانان جهادگر آن شکسته شد.

او افزود: فولاد مردان اکسین موفق شدند در راه اقتدا به شهدای خدمت،در طول ۲۴ ساعت با تولید ۵ هزار و ۸۶ تن اسلب رکورد تولید روزانه جدیدی را در تاریخ این شرکت به ثبت برسانند.

به گفته آقای محمدی رکورد تولید روزانه ثبت شده از سوی فولاد مردان اکسینی در آخرین روز اردیبهشت ماه نیز، حدود ۲۰۰ تن بالاتر از رکورد قبلی است که حدود ۷ سال قبل محقق شده بود.

مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان همچنین یادآور شد که در فروردین ماه امسال شرکت اکسین توانست رکورد ماهانه تولید را با تولید بیش از ۸۳ هزار تن بشکند و در جهت این رکورد شکنی  در اردیبهشت ماه نیز رکورد جدیدی به ثبت رسید و تناژ نورد اسلب با افزایش حدود ۸۰۰ تنی به عدد ۸۳ هزار و ۸۵۵ تن رسید.

این مقام مسئول اضافه کرد: این در حالی است که این رکوردها با تمرکز بر محصولات راهبردی و با ارزش افزوده بالا که سودآوری مطلوبی برای فولاد اکسین دارد، همراه است.

گفتنی است؛ پیش از این و در فروردین ماه امسال، فولاد اکسین خوزستان موفق به ثبت رکورد تاریخی بیشترین تناژ تولیدی شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.