بازداشت مامور قلابی در کلاچای

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری فردی که با جعل عنوان مامور پلیس راهور قصد فریب شهروندان در موجه جلوه دادن اعمال مجرمانه خود را داشت در بخش کلاچای شهرستان رودسر خبر داد.

سردار "حسین حسن‌پور" با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم، اظهارداشت: یکی از موضوعاتی که پلیس همواره نسبت به آن تأکید دارد، درخواست کارت شناسایی معتبر از افرادی است که تحت عنوان مامور ارگان‌های دولتی به شهروندان مراجعه می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی تحت عنوان مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در بخش کلاچای اعمال مجرمانه و تردد مشکوک دارد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان رودسر قرار گرفت، افزود: پلیس ضمن بررسی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل سکونت متهم در بخش کلاچای اعزام شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری متهم داخل منزلش و کشف یک قبضه کلت شبه جنگی، لباس راهنمایی و رانندگی با آرم و علائم و درجه به همراه کارت شناسائی جعلی کارشناس پلیس راهور خبر داد و بیان‌داشت: متهم ۳۴ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس در دستگیری این فرد کلاهبردار از آنها خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: مامورقلابی ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.