واگذاری ۲۲ هزار و ۴۴۹ قطعه زمین به متقاضیان عادی و طرح‌های جوانی جمعیت

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به واگذاری زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن به گروه‌های ساخت در استان، گفت : در راستای اجرای این طرح تاکنون ۲۲ هزار و ۴۴۹ قطعه زمین در قالب انفرادی و گروهی به متقاضیان عادی و طرح‌های جوانی جمعیت و ایثارگران در استان کرمانشاه واگذار شده است.

رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در حاشیه جلسه شورای مسکن در استانداری کرمانشاه گفت : از مجموع ۲۲ هزار و ۴۴۹ قطعه زمین واگذار شده تا به امروز، ۱۷ هزار و ۱۸ واحد زمین انفرادی و گروهی، سه هزار و ۱۷۶ واحد زمین در قالب طرح جوانی جمعیت و ۲ هزار و ۲۵۵ واحد به مشمولان طرح ایثارگران در استان کرمانشاه واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه ما برای تامین یک هزار و ۷۶۰ هکتار زمین برای محرومین تعهد داشتیم، اما اکنون ۲ هزار و ۶۸ هکتار زمین تامین کردیم و در این خصوص هیچگونه مشکلی نداریم، افزود: هم اکنون یک هزار و ۵۶۷ هکتار زمین در حال آماده سازی است و انعقاد قرارداد برای آماده سازی مابقی آن هم تا پایان همین ماه انجام می‌شود؛ و در مجموع ۲۲ هزار و ۴۴۹ قطعه زمین در این طرح به متقاضیان واگذار شده است.

وی گفت: در راستای مهاجرت معکس به روستا‌ها تاکنون یک هزار و ۳۵۳ هکتار زمین با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده و بنیاد مسکن هم در حال آماده سازی، تهیه نقشه‌ها و واگذاری به متقاضیان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.