معرفی روسای جدید دادگستری های گمیشان ، بندرگز و دادگاه بخش داشلی برون

با پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان گلستان و صدور حکم از سوی رئیس قوه قضاییه روسای جدید دادگستری های گمیشان ، بندرگز و دادگاه بخش داشلی برون امروز معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امروز در احکام جداگانه علی اکبر قنبر زاده به سمت رئیس دادگستری بندرگز، حسن احمدی به سمت رئیس دادگستری گمیشان و محمد احمدنژادچهره به سمت رئیس حوزه قضایی بخش داشلی برون منصوب شدند.

حیدر آسیابی در مراسم معارفه این روسا که به صورت جداگانه برگزار شد افزود: انتخاب مدیران جوان و انقلابی و تغییرات مدیریتی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و بهبود ارائه خدمات قضایی به مردم انجام می‌شود.

حیدر آسیابی همچنین با اشاره به خدمات شهید رئیسی در چهار دهه حضور در دستگاه قضایی گفت: رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر ویژگی‌های برجسته این شهید خدمت را تبیین فرمودند که حکایت از اخلاص، صداقت و خدمتگزاری این بزرگوار داشت و ماهم در قوه قضاییه با توجه به مدت طولانی حضور ایشان در سنگر قضا به شاهد این خدمات از نزدیک بودیم.

آسیابی افزود: حضور مردم در مراسم بدرقه و تشییع ایشان هم نشان از قدردانی و رضایت مردم از عملکرد این شهید بود و ادای دین به ایشان شرکت پرشور در انتخابات است.

آسیابی به مدیران جدید توصیه کرد: در حوزه‌های کاری خود، ارتقاء سرعت و کیفیت رسیدگی به پرونده ها، تلاش برای تحقق شعار سال با کمک به رفع موانع تولید و کمک به توسعه اقتصادی استان به ویژه وضعیت اقتصادی مرزنشینان در داشلی برون، اهتمام بر اجرای برنامه تحول قضایی، استفاده بیشتر از مجازات‌های جایگزین حبس برای جرایم سبک و افراد فاقد محکومیت کیفری، نظم و انضباط اداری را در اولویت قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.