مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

نیاز‌های فناورانه واحد‌های تولیدی شناسایی و برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از اجرای برنامه‌های حمایتی مختلف به منظور شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه واحد‌های تولیدی خبر داد.

هاشم علایی اظهار کرد: دانش و فناوری یکی از ضروریات مهم توسعه صنعت است که با باروری و به‌کارگیری طرح و ایده‌های فن‌آورانه، زمینه‌های رشد و شکوفایی تولید و صنعت فراهم خواهد شد.

او ادامه داد: با فعالیت‌های پژوهشی به راحتی می‌توان فرآیند فناوری در صنعت را نهادینه کرد و با بهینه کردن سرمایه گذاری‌ها، زمینه‌های اقتصاد صنعتی و دانش محور در کشور را فراهم ساخت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: واحد‌های تولیدی که به صورت سنتی در حال فعالیت هستند، برای بقاء در دنیای رقابت امروز، مجبور به ارتقاء فناوری و تکنولوژی خود هستند که در این راستا، حمایت از شناسایی، ارزیابی و دسته‌بندی نیاز‌ها و مسائل فناورانه واحد‌های تولیدی از جمله مواردی است که مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی قرار می‌گیرد.

علایی از شناسایی و رفع نیاز‌های فناورانه ۵ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی با برگزاری نشست‌ها، بازدید‌ها و کلینیک‌های کسب و کار، فرصت بهره‌مندی واحد‌های تولیدی از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و  سایر حمایت‌ها را به منظور افزایش دانش و تکنولوژی آنان فراهم کرده است.

او حمایت‌های این شرکت از واحد‌های تولیدی را در راستای توانمند سازی آنان و ارتقا تولید و اشتغال برشمرد و ابراز امیدواری کرد در سال مزین به جهش تولید با مشارکت مردم، با حمایت از واحد‌های تولیدی شاهد رشد و شکوفایی روز افزون صنعت استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.