آیت الله رئیسی نشان داد که دولت اسلامی چگونه باید باشد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: کاری که آیت الله رئیسی به صورت نسبی انجام داد این است که نمونه را نشان داد که دولت اسلامی چگونه باید باشد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شب گذشته به مناسبت هفتمین شب شهادت آیت الله رئیسی و یاران شهیدش در جمع مردم در حوزه علمیه رضویه بیرجند گفت: آیت الله رئیسی با کار جهادی و انقلابی خود گوشه ای از دولت اسلامی را پیاده سازی کرد، حرکتی که در اوایل انقلاب شهید رجایی آن را شروع کرد، اما کور دلان نظام مقدس جمهوری اسلامی اجازه ندادند تمام کند.

او با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهید جمهور و همراهانشان افزود: شهادت این مقامات اگر چه ناگوار و سخت بود، اما می‌بینید که چه آثار و برکاتی را در عرصه ملی و بین المللی به نمایش گذاشت.

آیت الله عبادی بیان کرد: کاری که آیت الله رئیسی به صورت نسبی انجام داد این است که نمونه را نشان داد که دولت اسلامی چگونه باید باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مردم به درستی خدمات و عملکرد مسؤلان را ارزیابی می‌کنند عنوان کرد: با توجه به هوشیاری و بصیرت مردم در قدرشناسی از رئیس جمهور شهید که از رموز دولت اسلامی و جامعه اسلامی بود از همه آنهایی که شایستگی دارند و این توان را در خود می‌بینند که راه شهید رئیسی را ادامه دهند درخواست می‌شود این فرصت را از دست ندهند و در انتخابات پیش رو حضور پیدا کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.