شکایت استقلالی‌ها از بیژن حیدری

باشگاه استقلال از داور دیدار این تیم مقابل نساجی شکایت کرد.

در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر، استقلال در قائمشهر به مصاف نساجی رفت و به تساوی بدون گل رسید. 

استقلالی‌ها معتقد هستند در اواسط این دیدار روی آرش رضاوند پنالتی شد که بیژن حیدری دستور به ادامه بازی داد. همین اتفاق سبب شد تا استقلالی‌ها از داور بازی شکایت کنند و مدارک خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بفرستند.

استقلال در چارچوب هفته بیست و نهم میزبان گل گهر سیرجان است.

برچسب ها: استقلال ، بیژن حیدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عسکری بیرجند
۱۲:۱۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
من نمیدونم استقلالیها چرا اینجوری هستند.همش دنبال بهانه گیری و تهمت و افترا هستند.بابا کارتون رو در زمین انجام بدید.تلاش کنید.جوری هم تلاش کنید که منتظر کمک کسی نباشید خودتون تعیین کننده باشید.شما افتادید داخل حاشیه ای که میخواستید برای پرسپولیس و سپاهان و تراکتور درست کنید از اول فصل.اصلا در مصاحبه هاتون خدارو در نظر نگرفتید.و بی مدرک فقط بیانیه و حرف زدید.بابا اگر قدرت دارید در زمین حرف نزنید جوری هم بزنید که هیچکس نتونه حقی رو ازتون ضایع کنه.و توقع نداشته باشید دیگران براتون معجزه کنند.تلاش شما معجزه شماست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
ای والله جناب عسکری حرف حق زدید.اونم برای همه تیمها که قدرت تیم خودشان رو در زمین نشان بدند.
Iran (Islamic Republic of)
کمال
۲۰:۱۹ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
شما ظاهرا فوتبال نگاه نمیکنی یا خودتو زدی به اون راه؟
از زمان سلطانیفر به بعد اتفاقاتی افتاده که همیشه سوت ها به نفع یک تیم خاص و به ضرر رقبا بوده برای همه هم مثل روز روشنه حتی طرفداران اون تیم خاص که با این فساد از اون زمان تا الان شش بار با ناعدالتی و حق خوری آشکار قهرمان شدند مگر عده ای مثل شما که اصلا فوتبال نگاه نمیکنن فقط حرف میزنن متوجه نباشن،اشتباهات داوری همه جای دنیا هست ولی وقتی همیشه در زمان های حساس سوت ها به سود یک تیم خاص و به ضرر رقبایش هست این دیگه اشتباه نیست اسمش فساد و مهندسی لیگ هست فقط هم داوری نیست چرا فصل قبل مجوز تیم قهرمان برای آسیا صادر نشد و تیم خاص بجاش رفت و با فضاحت و فاجعه اوت شد؟ غیر از اینه که مالک هر دو تیم در اون زمان دولت بود؟ اگر مشکلی نبوده برای هردو نباید میبود اگرم بوده برای هردو باید میبود همون مدیران هم همین دولت انتخاب میکرد یا چرا از صندوق فلان و فلان بیت المال باید در خفا برای یک تیم خاص هزینه بشه ولی برای رقیب نه؟ تیمی که تا قبل از سلطانیفر یک تیم درجه دو محسوب میشد الان با یه سری فساد و ناپاکی طی هفت فصل شده پرافتخارترین تیم(البته افتخارات قلابی اسنپی)
کجای دنیا بدون برگزاری بازی یک جام هدیه میدن به تیمی که قهرمان لیگ و حذفی شده به اسم سوپرجام؟ سیتی که فصل قبل سه گانه برد چرا سوپرجامو تقدیمش نکردن و رفت مقابل ارسنال بازی کرد؟ اینا نقطه ای از دفتر صد برگ فساد فوتبال ایران به نفع یک تیم سرخ پوشه خیلی وقته برای همه روشن شده مگر چندتا بچه سال نااگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
فوتبال ما خنده داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
تیم مدعی قهرمانی ، گیر ی صحنه ب ظاهر پنالتیه
Iran (Islamic Republic of)
آفتاب
۱۱:۳۴ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
کیسه با پاچه گرفتن کاری نمی تونه بکنه، اگه پرسپولیس نمی برد که ساکت بودن حالا همه دنیا مقصرن ، جز تیم همیشه حکومتی کیسه
Iran (Islamic Republic of)
ه
۱۱:۲۷ ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
داور هم اگر عقل داشت وارد این حجم از توحش نمی شد معلوم است که خودشان هم مشکل دارند ی عده مفت خور و شکم پر فوتبالی هر روز مشکل آفرین می شوند .
آخرین اخبار