شهید جمهور و تغییر ریل حکمرانی کشور

استاندار مرکزی در معارفه فرمانده سپاه روح الله گفت: شهید جمهور، مسیر کشور را به ریل حکمرانی مردمی تغییر داد.

 
 

استاندار مرکزی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه روح الله با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، به تغییر ریل گذاری دولت مردمی سیزدهم اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور شهید، خدمت به مردم را در اولویت فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار داده بود.

فرزاد مخلص الائمه افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، رویکرد اداره کشور به صورت جدی تغییر کرد. از این‌رو، در ابعاد و حوزه‌های مختلف، از احیای واحد‌های تولیدی تعطیل‌شده، راکد و نیمه‌تعطیل تا لغو سند ۲۰۳۰ از جمله اقدامات تحولی از سوی دولت مردمی سیزدهم بودیم. 

او به انتخابات پیش رو و حضور حداکثری نیز اشاره کرد و گفت: مردم با انتخاب دولت سیزدهم ریل تحولی را انتخاب کردند و دولت آینده از هم اکنون یک رسالت مهم دارد و آن عبارت است از تداوم میراثی که رئیس‌جمهور شهید فقید در اداره کشور برجای گذاشت.

مخلص الائمه به خدمات فرمانده سابق سپاه روح الله هم اشاره کرد و افزود: جدای از نگاه جوان گرایی سردار کریمی، کنگره ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی دو مولفه مهم داشت یکی ساختار تشکیلاتی و دیگری الحاق نام حضرت امام خمینی (ره) به این کنگره بود که به همت سردار کریمی اجرا شد. فرماندهی سپاه استان مرکزی در طی این مدت در کنار مدیران دولت در این استان قرار داشت؛ حضور در بحران ها، اقدامات محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت‌ها همه به واسطه همدلی و همراهی سپاه استان با دستگاه‌های اجرایی رقم خورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.