بر اساس تحلیل مخاطب محور فضای مجازی، در مدت بیش از یک ماه پخش برنامه محفل بیش از ۷۱ هزار قطعه از محتوای این برنامه در پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ـ بر اساس تحلیل مخاطب محور فضای مجازی، در مدت بیش از یک ماه پخش برنامه محفل بیش از ۷۱ هزار قطعه از محتوای این برنامه در پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است؛ آماری که در مقایسه با دیگر برنامه‌های مشابه، بی‌سابقه تلقی می‌شود.

از سوی دیگر، میزان بازدید محتوا‌های تقطیع‌شده این برنامه به رقم چشمگیر ۵۰۰ میلیون بازدید رسیده که در مقایسه با برنامه محفل در سال گذشته (حدود ۴۰۰ میلیون بازدید)، نشان از رشد ۲۵ درصدی دارد. این آمار، مهر تأییدی بر اقبال عمومی نسبت به محتوای این برنامه فاخر قرآنی است.

در میان پلتفرم‌های مختلف، بیشترین میزان انتشار محتوا در پیام‌رسان ایتا با بیش از ۴۰ هزار قطعه به ثبت رسیده است. همچنین، پلتفرم اینستاگرام با بیش از ۴۱۲ میلیون بازدید، صدرنشین میزان بازدید محتوا بوده و سهم عمده‌ای در گسترش پیام برنامه "محفل" در فضای مجازی ایفا کرده است.

در مقایسه با سال گذشته، میزان رشد بازدید در پلتفرم‌ها به شرح زیر بوده است:

تلگرام: ۲۵ درصد رشد
اینستاگرام: ۲۲ درصد رشد
ایتا: ۱۷ درصد رشد
روبیکا: ۵۰ درصد رشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۱۸ فروردين ۱۴۰۴
از نظر محتوا هم کاش تحلیلی انجام میشد
آخرین اخبار