
باشگاه خبرنگاران جوان - براساس گزارش اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی، میزان بازدید محتواهای تقطیع شده برنامه زندگی پس از زندگی حدود ۱۳۲ میلیون بازدید بوده است.
پس از محفل، برنامه زندگی پس از زندگی دومین ویژه برنامه برتر افطار ماه رمضان در فضای مجازی است.
در مجموع تعداد محتوای منتشر شده بیش از ۲۹ هزار تقطیع بوده است. بیشترین میزان انتشار محتوا در پلتفرم ایتا با ۱۹۰۰۰ محتوای تقطیع شده و بیشترین میزان بازدید در اینستاگرام با ۱۰۰ میلیون بازدید بوده است.
فقط زمان برنامه با محفل یکی بود هردورودوست داشتیم کاش زمانش رو سال های بعد تغییر بدن
بنده بابرنامه عالی زندگی پس اززندگی نفس میکشم وزندگی میکنم
کجا میتوان یافت برنامه ای که امیدتحمل سختیهای دنیارا
درجانت جریان. بیندازد
کاش توضیحات. تجربه گران بیشتربود
یاعلی