شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل خودروی اطلس ابراز نارضایتی کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - در روز‌های اخیر، مشتریان سایپا که خودروی اطلس را ثبت نام کردند؛ به دلیل تأخیر‌های مکرر در تحویل خودروی خود، اعتراض دارند. با توجه به اینکه آنها انتظار دارند بدون هیچ وقفه‌ای روند تحویل خودرو صورت گیرد؛ اما به گفته شهروندخبرنگار ما با وجود تکمیل وجه مدت شش ماه است که تحویل آن به تاخیر افتاده و مشتریان را در صف انتظار گذاشته است.
وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام جمعی از مردم در اردیبهشت سال ۱۴۰۳ و اسفند ۱۴۰۲ از شرکت خودروسازی سایپا خودرو اطلس را به صورت پیش فروش ثبت نام کردم که در مهر و شهریور ماه سال گذشته هم طبق دعوت نامه ارسالی شرکت سایپا تکمیل وجه کرده و طبق دعوتنامه ۳۰ روز پس از تکمیل وجه باید خودروی خود را دریافت کنیم اکنون که پس از ۱۸۰ روز یعنی شش ماه از تاخیر این خودرو می‌گذرد و هیچ اطلاعاتی از وضعیت خودرو و تحویل ان در دست نیست لذا خواهشمندم پیگیری نمایید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۴
اصلا هیچ گونه پاسخگویی درست از شرکت سایپا وجود نداره. لطفا و حتما موضوع رو پیگیری کنید. واقعا دیگه کلافه شدم
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۲۰:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۴
ازتون خواهش میکنم آیت موضوع رو پیگیر باشین
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۴:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۴
ازتون خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری نمایید دیگه خسته شدیم
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۱۴:۰۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۴
ازتون خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری نمایید دیگه خسته شدیم