شهردار منطقه یک در جمع مدیران دفاتر خدمات الکترونیکی بر استفاده بهینه از حداکثر ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات شهروندان تأکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان- به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، هادی حق بین شهردار منطقه یک در جلسه‌ای که با حضور فرهاد کرمی معاون شهرسازی و معماری، محمد صفری معاون مالی و اقتصاد شهری، روسای ادارات صدور پروانه، طرح تفصیلی، نظارت فنی، درآمد، مدیران دفاتر خدمات الکترونیک و ... برگزار شد گفت: مدیران شهرسازی باید در معاونت ستادی، نواحی و دفاتر، با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی، روند رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات شهروندان را تسریع بخشند و از حداکثر امکانات برای این منظور استفاده کنند.

حق بین افزود: باید با همفکری، آگاهی و هم‌افزایی، در جهت ارتقاء خدمات و کاهش زمان صدور پروانه، تلاش کرد تارضایتمندی متقاضیان در چارچوب ضوابط حاصل شود.

شهردار منطقه یک همچنین بر اهمیت افزایش ارتباطات بین دفاتر و معاونت شهرسازی تأکید و تصریح کرد: رویکرد ما تعاملی است و دفاتر باید ارتباط بیشتری با منطقه برقرار کنند وهمانند یک خانواده منسجم و همدل باشند.

حق بین خواستار برگزاری مداوم جلسات با روسای دفاتر شد و تأکید کرد: پرونده‌ها باید با رویکرد تسهیل بیشتر بررسی شوند و همه دفاتر، از یک رویه و پاسخگویی مشابه برخوردار باشند تا از سردرگمی و بی‌اعتمادی شهروندان جلوگیری شود.

او همچنین به اجرای تخفیف‌های پلکانی در وصول عوارض اشاره و افزود: امسال، بر اساس مصوبه ابلاغی، هر ماه تخفیف‌های پلکانی اعمال می‌شود؛ به عنوان مثال، در ماه‌های اردیبهشت و خرداد، بیشترین تخفیف یعنی ۳۰ درصد، ارائه می‌شود و این مقدار هر ماه کاهش یافته و در اسفند به ۱۵ درصد می‌رسد.

حق بین در پایان بر اهمیت این بخشنامه تخفیف پلکانی برای توزیع عادلانه درآمد و برنامه‌ریزی مؤثر برای پروژه‌های شهری تأکید کرد و از روسای دفاتر خواست این اطلاع‌رسانی را انجام دهند و آن را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار